کود مرغی مایع

مرکز پخش کود مرغی مایع ارزان

مرکز پخش کود مرغی مایع ارزان، سایت های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی که کار فروش این محصول را انجام می دهند می باشد. فروش عمده کود در این سایت ها به طور گسترده انجام می شود و مشتریان زیادی هستند که جهت تهیه ی این کالا به این صورت اقدام می نمایند.

مرکز پخش کود مرغی مایع ارزان

مقایسه کود مرغی مایع و جامد

مقایسه کود مرغی مایع و جامد کود مرغی جامد دارای دانه‌هایی به اندازه شن می باشد و از این کود ها عموماً جهت اصلاح خاک استفاده می شود. این کودها با سپری شدن زمان جهت مصرف گیاه در داخل خاک پخش می گردند و مزرعه داران توانایی این کار را دارند که به اندازه‌ای که نیاز است، این کود این کود را با خاک مخلوط نمایند و در دوره زمانی مشخص و معینی به گیاه برسانند.

ولی کودهای مایع بسیار غلیظ می باشند. در نتیجه این کودها را با آب رقیق می‌نمایند و سپس مورد استفاده قرار می دهند. این کودها مثل کودهای جامد دارای ذرات قابل مشاهده نیستند.

این کودها نسبت به کود های جامد قابلیت کنترل بیشتری دارند و عموماً کشاورز می تواند تعداد دفعات استفاده از این نوع کودها را به راحتی کنترل نماید. این نوع کودها نسبت به کودهای جامعه دارای مصرف بیشتری هستند.

قیمت روز کود مرغی مایع ارزان در بازار

قیمت روز کود مرغی مایع ارزان در بازار قیمت روز کود مرغی مایع ارزان در بازار، به عوامل بسیار زیادی می باشد و قیمت واحدی از این محصول در دست نیست. چراکه این محصول در حجم های مختلفی دربازار وجود دارد که به تناسب وزنشان دارای قیمت متفاوت می باشند.

همچنین عرضه کنندگان این کودها ممکن است درصد متفاوتی سود روی این کالا دریافت نمایند که این امر نیز موجب تفاوت قیمت این کالا می شود.

با خرید مستقیم محصول از تولید کننده، به دلیل حذف واسطه ها می توانیم کود خود را با قیمت ارزان تر خریداری نماییم. می توانید به همان روش قدیمی و سنتی، به مغازه ها و مراکز پخش این محصول به صورت حضوری مراجعه نمایید و بعد از دیدن انواع گوناگون کود و پرسیدن قیمت، کالای خود را خریداری کنید. که البته در این روش خرید، هزینه های رفت و برگشت، ترافیک و …  را نیز باید در نظر گرفت که زمان زیادی نیاز است.

بعد از طراحی وب سایت ها و پیچ های اینستاگرامی یا همان صفحات مجازی که باید تمام سعی و دقت خود را انجام دهند تا همیشه قیمت ها به روز باشند و از جهات مختلف تصاویری از محصول درج گردد تا خریداران با یک جستجوی ساده اینترنتی بتوانند این محصول را از طریق اینترنت خریداری نمایند.

امروزه و با آمدن گوشی های هوشمند و پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه رفت و آمد نیست و به راحتی می‌توان با شیوه های نوین امروزی اقدام به خرید کود  نمود. بدین شکل که تولید کنندگان و فروشندگان ابتدا باید از تمامی محصولات خود عکس گرفته و با درج تصاویر و قیمت ها در کانال ها و سایت های خود اقدام به فروش محصول نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا