مرکز پخش کود فراوری شده 25 کیلویی

واحدهای توزیع و پخش کود فراوری شده با طراحی ابعاد مختلف ازین محصول به خوبی می توانند احتیاجات بازارهای داخلی کشور را تامین نموده و براساس نیاز و قدرت خرید مشتریان که عمدتاً دامداران و صاحبان مشاغل پرورش دهنده دام و طیور هستند، محصول مورد نظر را در اختیار آنها قرار دهند. کود مرغی فراوری شده 25 کیلویی نمونه ای استاندارد و ایده آل از این محصول بوده که به راحتی قابل خریداری ست.

مرکز پخش کود فراوری شده 25 کیلویی

مشخصات و ویژگی های کود فراوری شده

مشخصات و ویژگی های کود فراوری شده یکی از مهمترین دغدغه هایی که پرورش دهندگان دام و طیور همواره با آن مواجه بوده و درصدد یافتن راهی برای تامین سالمترین و ارزانترین منبع برای تامین آن هستند، موضوع تغذیه و جیره غذایی دامها می باشد.
از این جهت مدتهای زیادی ست که استفاده از کود فراوری شده برای خوراک دام به عنوان گزینه ای ایده آل و ارزان قیمت در نظر آنها پررنگ شده است. اما در ابتدا بهتر است ببینیم که کود مرغی چیست؟ چه ویژگیهایی دارد و آیا می توان منابع مورد نیاز یک دام برای رشد و سلامت را تامین کند؟
کود مرغی در حالت عادی انواع باکتری و میکروب را در خود جای داده که البته در ظاهر امر نیز مشخص می باشد. قبل از گنجاندن آن در برنامه غذایی دامها می بایست فراوری شده و به ماده ای سالم تغییر یابد.
فرایند حذف آلودگیها و افزودن مواد خوش طعم کننده و به صورت کلی سالم سازی کود مرغی به معنای فراوری آن می باشد.
کود فراوری شده به خوبی قابلیت هضم در بدن حیوان را داشته و ضرری برای او نخواهد داشت. البته که استفاده از کود مرغی در حوزه کشاورزی همواره مطرح بوده اما عمل آوری و استفاده از ان در جیره خوراکی دام و طیور، به محیط زیست آسیب نمی زند و به علت وجود صرفه اقتصادی در تهیه آن با استقبال دامداران مواجه شده است.
از دیگر ویژگیهای کودهای فراوری شده می توان به وجود انواع مواد معدنی و مانند کلسیم، فسفر، مس، منیزیم و پروتئین اشاره کرد که در رشد دام می تواند مهم باشد.
لازم به ذکر است که بگوییم روشهای زیادی برای فراوری کود وجود دارد که یکی از مثالهای آن عمل آوری با استفاده از حرارت می باشد.

جدیدترین قیمت فروش کود فراوری شده 25 کیلویی

جدیدترین قیمت فروش کود فراوری شده 25 کیلویی انواع کود مرغی سمنان در پروسه فراوری به موادی ارزشمند برای تغذیه دام و طیور تبدیل می شوند. فروش کود مرغ به منظور عمل آوری و سالم سازی آن در نقاط مختلف کشور در جریان می باشد.
کود فراوری شده در قالب بسته بندیهای متنوع از جمله نمونه های 25 کیلویی قابل دسترسی می باشد. قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود بر اساس نوع کود و روشهای استاندارد فراوری آن که مستقیماً بر کیفیت آن تاثیرگذار می باشد، خواهد بود.
شما می توانید برای آگاهی از جدیدترین قیمتهایی که در این باره وجود دارد، با سایت اینترنتی ما ارتباط برقرار نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا