کود مرغی

مرکز پخش انواع کود مرغی پودری

آیا می دانید تولید کنندگان کودهای مرغی پودری، این کودها را چگونه و با انجام چه پروسه ای تولید کرده و در مراکز پخش انواع این کودها را به فروش می رسانند؟ کودهای مرغی پودری چه مزایایی دارند؟
کودهای مرغی پودری تولید شده از کودهای مرغی خالص هستند و تمامی خواص آن را بطور کامل دارا می باشند. این کودها از جمع آوری فضولات بستری مرغ های گوشتی و تخمی موجود در مرغداری ها و قفس ها تهیه می گردند.

 کودهای مرغی پودری در پروسه ی تولید خود فرآوری می شوند. این بدان معنی است که ابتدا مواد اضافی و غیر ضروری موجود در فضولات مرغی را جداسازی کرده و مواد معدنی مورد نیاز مانند آهک، فسفات و پتاسیم را به آن اضافه کرده و در مرحله بعد کودها را با روش های مختلف خشک سازی می کنند . که در این مرحله کودهای مرغی آلودگی ها و میکروب های موجود در خود را از دست می دهند و به موادی استریل شده و ضدعفونی تبدیل می شوند. در اخر کودهای مرغی را با آسیاب به پودر تبدیل کرده و بسته بندی می نمایند.

کودهای مرغی پودری به سبب ضدعفونی شدنشان موادی کاملا بی ضرر برای گیاهان و محیط زیست می باشند. این کودها مواد آلی و معدنی موجود در خاک را افزایش داده و فعالیت های بیولوژیکی و خواص فیزیکی و شیمیایی خاک را بهبود می بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا