کود مرغی

مرکز فروش کود مرغی فشرده

آیا می دانید فشرده سازی کودهای مرغی چه مزایایی می تواند داشته باشد و با فشرده سازی کودها چه تأثیراتی بر روی کودها گذاشته می شود؟ این کودها در چه شکل های در مرکز های فروش کود مرغی یافت می شوند؟
امروزه با افزایش سریع جمعیت نیاز به تولید محصولات غذایی بیشتر شده است. بعبارتی ما برای رسیدن به خودکفایی در تأمین محصولات غذایی مورد نیاز در کشورمان نیاز به رشد همزمان تولیدات محصولات کشاورزی نیز داریم و برای افزایش تولید محصولات کشاورزی نیاز به افزایش سطح زیر کشت و تولید کودهایی برای استفاده ی بیشتر و برداشت محصول بیشتر از مزارع زیر کشت داشته باشیم.

کودهای مرغی یکی از منابع غذایی فوق العاده برای تقویت و حاصلخیزی خاک و همچنین سرعت رشد و نمو گیاهان بشمار می آیند. این کودها سرشار از عناصر غذایی مفید بوده و نقش بسزایی در افزایش کیفیت و کمیت محصولات دارند.

کودهای مرغی در کنار تمام خواص مفیدی که دارند ممکن است آلودگی هایی را در خود داشته باشند که موجب آسیب دیدگی گیاهان شود از این رو برای از بین بردن این آلودگی ها و بیماری ها کودهای مرغی را خشک سازی و فشرده می کنند.کودهای مرغی فشرده در طی فرآیند فشرده سازی کاملا ضدعفونی و استریل می شوند.
 
این کودهای مرغی فشرده به شکل های پلیتی و یا گرانوله در آمده و بعد از بسته بندی به بازار عرضه می گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا