کود مرغی

مرکز فروش عمده انواع کود مرغی مایع

آیا می دانید دلایل اصلی تولید عمده کودهای مرغی مایع و عرضه آنها به مراکز فروش سراسر کشور چیست؟ آیا میدانید این کودها معمولا به چه منظور مورد استفاده کشاورزان و باغداران قرار می گیرند؟
امروزه پس از گذشت سالیان دراز، کشاورزان و مصرف کنندگان و تولید کنندگان کودهای کشاورزی، به مضرات استفاده از کودهای شیمیایی پی برده و می دانند که این کودها به علت بالا بودن حجم مواد شیمیایی باقبمانده از انها در محصولات کشاورزی، موجب شیوع بیماری ها و سرطان های زیادی در کشور می شوند. به همین دلیل امروزه کشاورزان و باغداران به استفاده از کودهای ارگانیک از جمله کودهای مرغی روی آورده اند.

کودهای مرغی پس از جمع آوری و فرآوری به شکل های مختلف از جمله پودری، پلیتی، و گرانوله در می آیند اما یک حالت دیگر از کودهای مرغی وجود دارد که آن حالت مایع می باشد که روش تولید انها با کودهای پلیتی، گرانوله و پودری متفاوت است این کودها از روش تخمیر کودهای مرغی بدست می آیند.

کودهای مرغی انحلال پذیری بالایی داشته و بصورت صد در صد در آب حل می شوند از این رو کوددهی با این کودها بسیار راحت بوده و با دستگاه های سمپاش به راحتی می توان از این کودها در مزارع استفاده نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا