کود مرغی

مرکز خرید کود مرغی خشک

آیا می دانید که چرا بهتر است از کودهای مرغی در کشاورزی استفاده شود؟ آیا می دانید کودهای مرغی را به چه دلیل خشک می کنند؟ آیا می دانید کودهای مرغی خشک شده را به چه شکل هایی در مرکز های خرید عرضه می کنند؟
استفاده از کودهای شمیایی از سال 1325 که از کشورهای دیگر به ایران وارد شد رواج پیدا کرد و امروزه پس از گذشت سالیان دراز از استفاده ی کودهای شیمیایی، هم تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان به مضرات کودهای شیمیایی پی برده و به استفاده از کودهای ارگانیک روی آورده اند.

امروزه محققان با بررسی هایی که انجام داده اند متوجه شده اند که شیوع بیماری ها و سرطان های مختلف در کشور به علت استفاده از همین کودهای شیمیایی می باشد.

کودهای مرغی از با کیفیت ترین کودهای ارگانیک پایه دامی می باشند. این کودها علاوه بر تأمین مواد غذایی مورد نیاز گیاهان تأثیر بسیار مثبتی در تقویت و بهبود حاصلخیزی خاک دارند.

کودهای مرغی ارگانیک هرچه خشک تر باشد کودهای مفید تر و با ارزش تری خواهند بود چرا که با خشک سازی کودهای مرغی تمامی آلودگی ها و بیماری های موجود در کودها از بین رفته و انها را به موادی کاملا مفید برای گیاهان تبدیل می شوند.

کودهای مرغی خشک شده را به شکل های پودری، گرانوله و پلیتی در اورده و پس از بسته بندی به بازار عرضه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا