کود مرغی

فروش عمده کود مرغی خالص

آیا می دانید کودهای مرغی خالص را چگونه تهیه و تولید می کنند؟ آیا می دانید این کودها دارای چه موادی می باشند؟ آیا می دانید کودهای مرغی خالص بیشتر برای استفاده در چه مصارفی به صورت عمده به فروش می رسند؟
کودهای مرغی خالص تهیه شده از فضولات مرغ های گوشتی تخمگذار و مرغ های مادر می باشند که در مرغداری ها و یا قفس های مرغی پرورش یافته اند.

کودهای مرغی دارای مقادیر زیادی مواد آلی، پتاسیم، NPK و عناصر ریز مغذی از قبیل روی، مس، آهن و منگنز می باشند. مواد غذایی موجود در کودهای مرغی از بهترین مواد غذایی قابل جذب برای گیاهان می باشند.

متخصصان در امر تغذیه گیاهان توصیه نموده اند که کودهای مرغی را حتما پس از جمع آوری از مرغداری ها و قفس های مرغی فرآوری کنند چرا که ممکن است در هنگام تولید و جمع اوری کودهای مرغی آلودگی ها و بیماری هایی از مرغ ها و بستر آنها به کودها انتقال پیدا کرده باشد از این رو برای از بین بردن این آلودگی ها بهتر است که کودهای مرغی را حتما پس از جمع آوری فرآوری کنند.

بهترین فصل برای استفاده از کودهای مرغی فصل بهار بوده و میزان استفاده از آنها را مهندسین اداره جهاد و کشاورزی با انجام آزمون خاک در یک هکتار مشخص می کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا