کود مرغی

مراکز فروش کود مرغی آلی

دلیل تغییر در ساختار کود مرغی و تبدیل آن به کود آلی چیست؟ مراکز فروش کودهای مورد نیاز خود را از کجا تهیه می کنند؟ در کودهای آلی چه ترکیباتی وجود دارد؟
کود های مرغی نه تنها در حالت اولیه و خام خود دارای تاثیرات قابل توجهی جهت امور کشت و کار نمی باشند، بلکه اگر در فضای آزاد به حال خود رها شوند، آسیب های زیست محیطی فراوانی را در پی خواهند داشت.
منتهای مراتب کود مرغی خام پتانسیل بدل شدن به یک مکمل پر انرژی را دارد، به شرط آنکه طی مراحلی چند که چندان هم پیچیده نیست، تغییراتی در ساختار آن ایجاد شود.
کودهای مرغی خام پس از تغییر ساختار، تبدیل به کودهای آلی شده که سرشار از کلسیم، پتاسیم و فسفر است که موجبات بازدهی بالا در کشاورزی را رقم خواهد زد.
اکثراً مراکز فروش کود مرغی آلی، کود مورد نیاز خود جهت عرضه به بازار را از جایی تهیه نمی کنند، بلکه جهت اطمینان بیشتر از کیفیت کود، خود کودهای خام را از مرغداری ها تهیه و فرآوری و بسته بندی می کنند.
در زمان خرید و تهیه کودهای مرغی به ترکیبات و محتویات کود مرغی، درج شده در روی بسته بندی دقت شود، البته این معیار دقیقی نبوده، بلکه از آن مهمتر بایستی معتبر بودن مراکز فروش بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا