کود مرغی

عرضه کننده انواع کود مرغی مایع

آیا می دانید انواع کودهای مرغی را چگونه تهیه و تولید می کنند؟ آیا می دانید هدف اصلی تولید کننده ی کود مرغی مایع از تولید این کود و عرضه ی آن به مراکز فروش سراسر کشور چیست؟
انواع کودهای مرغی:
کود مرغی بستر جوجه های گوشتی: این کودها دارای مقدار زیادی پروتئین بوده و انرژی آن نسبت به کودهای دیگر بالاتر است. ارزش و کیفیت این کود مرغی بستگی به نوع بستری که برای آن بکار می رود دارد.

کود نیمچه های تخمگذار یا مادر: این کودها از پرورش مرغ های جانشین تخمگذار یا مرغ های مادر تولید شده و ارزش آن کمتر از کودهای مرغ های گوشتی می باشد.

کود مرغ های تخمگذار یا مرغ مادر در روش بستر: این کود از لانه هایی که در ان مرغ های تخمگذار و یا مرغ های مادر پرورش یافته اند تهیه شده و فضولات موجود در آن کمتر از کود جوجه های گوشتی می باشد.

کود سیستم قفس:این کود از مرغ ها و طیوری که در قفس ها نگهداری می شوند تولید می شود. این کودها خالص و بدون بستر بوده و از این رو ارزش آن نسبت به سایر کودهای مرغی بیشتر می باشد.

نحوه ی تهیه کود مرغی مایع:
کودهای مرغی مایع تهیه شده از فضولات مرغ ها بوده که به روش تخمیر به مایع تبدیل شده اند. چرا که کوددهی با کودهای مرغی مایع بسیار راحت تر بوده و تجزیه و جذب عناصر با این کودها توسط گیاهان بیشتر می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا