کود مایع مرغی

خرید کود مایع مرغی با کیفیت

کود مایع مرغی یکی از کامل ترین و مغذی ترین انواع کودها بوده که نیاز اصلی سبزیجات و گیاهان مختلف را تأمین می کند. این کود در بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می شود. این محصول دوام بسیار بالایی دارد و مدت زمان زیادی قابل نگهداری و استفاده می باشد و کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهد. خرید کود مایع مرغی توسط کشاورزان و باغداران به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در همین سایت صورت می گیرد.

خرید کود مایع مرغی با کیفیت

لیست قیمت کود مرغی مایع

لیست قیمت کود مرغی مایع ترکیبات کود مرغی مایع عبارت است از: مواد آلی، ازت کل، فسفر، پتاسیم، و عناصر ریز مغذی همچون مس، منگنز، آهن و روی می باشد. کود مرغی مایع تازه 70 درصد رطوبت دارد که اگر به روش صحح نگهداری شود، کود بسیار با ارزشی برای گیاهان می باشد. نگهداری این کود در فضای باز و قرار گرفتن در معرض باد و باران باعث از بین رفتن ازت آن به شکل گاز آمونیاک شده که ارزش آن از نظر ازت کاهش می یابد و باید در مکان مناسب نگهداری شود تا خاصیت و ارزش غذایی آن حفظ گردد.

قیمت کود مایع مرغی به عوامل مختلفی از جمله نوع، کیفیت،شرکت تولید کننده، مقدار عناصر موجود در آن، نحوه خرید و فروش، برند، نوع بسته بندی، حجم و … بستگی دارد. استفاده از کود مرغی برای سبزیجات بسیار مناسب بوده و باعث افزایش رشد آن ها می شود.

وجود هیومیک اسید در کود مرغی مایع

وجود هیومیک اسید در کود مرغی مایع کود هیومیک اسید به صورت مایع و پودری در بازار موجود است که موجب افزاش ریشه زایی و جذب بیشتر عناصر موجود در خاک توسط گیاه می گردد. این کود رنگ مشکی متمایل به قهوه ای دارد و غنی از کربن، ریز مغذی ها و انواع اسید آمینه ها و ماکرو مولکول می باشد همچنین دارای ترکیب گوگرد ازت و فسفر است. این محصول نقش بسیار مهمی در بهبود توانایی های گیاهان دارد. از فواید آن می توان به محرک آنزیم های گیاه، تأثیر مثبت بر روی حاصلخیزی خاک، قدرت بخشیدن به ریشه گیاهان، افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی در گیاه و …  اشاره کرد.

توزیع کود مرغی مایع ترکیه ای در این شرکت با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت انجام می شود که با توجه به مرغوبیت از فروش خوبی برخوردار می باشد و مورد پسند کشاورزان و باغداران زیادی قرار گرفته است. استفاده از کود مرغی مایع برای گوجه باعث می شود که محصول در طول دوره کاشت، داشت و برداشت عناصری مانند ازت، فسفر، هیمیک اسید، مس و منگنز و .. را از این کود دریافت کند و در رشد بهتر گوجه و ارائه محصولی با کیفیت تر بسیار مؤثر است.

با ارزش ترین کود مرغی ارگانیک

با ارزش ترین کود مرغی ارگانیک کود مایع مرغی مزیت های فراوانی دارد و برای رشد بهتر انواع گیاهان بسیار مؤثر می باشد که از مزیت ها و فواید کود مرغی مایع می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش دهنده ماده آلی خاک
  • استریل شده با بخار و دما
  • قابل استفاده با تمام دستگاه های کود پاش
  • فاقد هر گونه علف های هرز و سایر عوامل بیماری زا
  • افزایش دهنده فعالیت میکرو ارگانیزم های مفید خاک
  • بسته بندی مناسب در کیسه سه لایه ضد نور و …

کارخانه تولید کود مرغی در انواع مختلف

کارخانه تولید کود مرغی در انواع مختلف  کارخانه های تولید کننده، کود مرغی را در انواع مختلف تولید می کنند. انواع کود مرغی تولید شده در کارخانه ها عبارتند از: کود مرغی غنی شده، کود مرغی پلیت شده، کود مرغی مایع، گوشتی، پودری، مرغ مادر، گرانوله، خام، فله، فرآوری شده، پلت مرغی، سالنی.

بسته بندی های کود مرغی توسط کارخانه ها در کیسه های لمینت سه لایه و در حجم های 25 و 50 کیلویی صورت می گیرد تا از اشعه خورشید و رطوبت حفظ شود و به مدت زیادی قابل نگهداری باشد و نوع مایع آن در گالن های 20 لیتری به بازار ارائه می شود.

ارائه کود مرغی مایع بیومیکس در همین شرکت با قیمت مطلوب و کیفیت بالا به صورت عمده و جزیی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید. به دلیل مزیت های بسیار خوبی که خرید اینترنتی دارد، مشتریان استقبال بسیار خوبی می کنند و با هزینه اندک و در مدت زمان کوتاه محصول دلخواه را در محل مورد نظر دریافت می نمایند.

شرکت های فروش عمده کود مرغی گرانول و پودری

شرکت های فروش عمده کود مرغی گرانول و پودری مزایای استفاده از کود مرغی گرانول چیست؟

  • افزایش چسبندگی خاک های شنی
  • کاهش چسبندگی خاک های شنی
  • تیره کردن رنگ خاک
  • افزایش نگهداری رطوبت و آب، مخصوصا در خاک های شنی
  • بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و حاصلخیزی خاک
  • افزایش نفوذ پذیری حاک و …

کود مرغی پودری باعث افزایش فعالیت های میکروبی و باکتری های مفید و مناسب خاک می شود و کیفیت و کمیت محصول را افزایش می دهد همچنین از گسترش قارچ ها و سایر عوامل بیماری زا جلوگیری می کند.

عرضه کود مرغی پلیت شده

عرضه کود مرغی پلیت شده کیفیت کود مرغی به نوع و ترکیب غذایی و محل نگهداری مرغ بستگی دارد همچنین نوع بستری که مرغ در آن زندگی کرده تأثیر زیادی بر مرغوب بودن محصول دارد. کود مرغ  انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن ها از نظر شکل طاهری، کاربرد، تأثیرگذاری بر خاک و … با هم فرق دارند. انواع آن عبارت است از: کود مرغی مایع مرغی، کود گرانوله مرغی، کود پودری مرغی. خریدارکود مایع مرغی ارگانیک می تواند بهترین نوع آن را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب انتخاب و تهیه نماید.

کود مرغی پلیتی غنی شده تمام عناصر غذایی را دارا بوده و به عنوان یک پک کامل غذایی به شمار می آید و برای تمامی محصولات زراعی و باغی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده متوالی به مدت زمان دو سال باعث غنی شدن خاک شده که بعد از آن نیازی به منابع کودی پیدا نمی کند.

استفاده از کود مرغی در کشاورزی

استفاده از کود مرغی در کشاورزی انواع کود مرغی در بخش کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارد و مورد استقبال کشاورزان زیادی قرار گرفته است که از آن برای رشد بهتر محصولات استفاده می کنند. از انواع مصارف کودهای مرغی در کشاورزی  و باغداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای انواع باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد که برای درختان مرکبات مانند: لیمو، نارنج، پرتقال و … همچنین درختان پسته و گردو بسیار مفید است.
  • برای انواع مزارع از جمله در کاشت انواع صیفی جات، گندم و جو و سایر غلات مورد استفاده قرار می گیرد.

کود پلیت مرغی برای پسته بسیار سودمند می باشد و برای افزایش رشد و کیفیت بهتر محصول تأثیر زیادی دارد. برای کاشت سبزیجات و گیاهان، بسیاری از کشاورزات از انواع کود مرغی استفاده می کنند که مزیت های زیادی برای گیاه و سبزیجان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا