کود مرغی مایع

پخش بهترین نوع کود مایع مرغی

برای افزایش عملکرد و باردهی گیاهان روش های زیادی تعریف و مشخص شده است که یکی از آن ها استفاده از کود ها می باشد. کود های حیوانی و طبیعی برای رشد گیاه بسیار مفید هستند که در بین آن ها کود مایع مرغی دارای قدرت بیشتری است و بهترین نوع آن در سطح ایران در حال پخش است.

پخش بهترین نوع کود مایع مرغی

لیست قیمت کود مایع مرغی

لیست قیمت کود مایع مرغیخوشبختانه تعداد بالای مرغداری ها در ایران باعث شده که سالانه هزاران تن کود مرغ در داخل کشور تولید شود.
کود مرغ به دلیل داشتن ترکیبات نیتروژنه مثل نیترات و اوریک اسید، منبع اصلی تامین نیتروژن برای یک گیاه است.
برای اینکه بهتر از این موضوع آگاه شوید باید بدانید که عنصر نیترژن برای رشد و نمو فیزیکی یک گیاه ضروری است و کبود آن ممکن است در رشد گیاه خللی وارد کند.

برای اینکه بتوان بیشترین نفع را از این کود برد، طی فرایندی ان را به حالت مایع در می آورند و از این طریق قدرت اثر گذاری آن را بهبود می بخشند.
در حال حاضر در کشور ارائه کود مرغی مایع بیومیکس به صورت جدی دنبال شده و توسط فروشندگان آن صورت می پذیرد.
شما نیز می توانید نگاهی به لیست قیمت کود مایع مرغی بیاندازید و پس از انجام بررسی های لازم، محصول خود را خریداری نمایید.

استفاده از کود مرغی در کشاورزی

استفاده از کود مرغی در کشاورزیاین محصول به صورت گرانول و پیلت شده به بازار عرضه شده که می توان آن را به راحتی با استفاده از دستگاه های کودپاش مختلف در سطح زمین پخش کرد.
برای اینکه کود از هرگونه آلودگی پاک باشد، فرایند استریل کردن برای آن انجام شده که به این منظور از روش بخار و دما استفاده کرده اند.
برای اینکه اطمینان بیشتری صورت بگیرد، تمامی بذر های علف های هرز و سایر عوامل بیماری زا از این محصول جدا شده و می توان با خیال راحت آن را در مزرعه مورد استفاده قرار داد.

متاسفانه بسیاری از زمین های کشاورزی که در آن ها کشت صورت می گیرد، دچار کمبود شدید مواد آلی است و به همین دلیل رشد گیاهان به صورت ناقص انجام می شود.
ترکیبات کود مرغی مایع به گونه ای است که می تواند مواد آلی را به خاک برگرداند و از این طریق سرعت رشد گیاه را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.
استفاده از کود مرغی در کشاورزی بسیار توصیه شده و همه کشاورزان می توانند برای بهبود عملکرد خود در واحد سطح از این محصول ناب و بی نظیر استفاده کنند.

خرید عمده کود مرغی مایع از کارخانجات

خرید عمده کود مرغی مایع از کارخانجاتدر داخل بافت خاک میکرو ارکانیزم های زیادی در حال فعالیت می باشند که کمک زیادی به ریشه ها برای جذب بیشتر مواد غذایی می کند.
کود مرغی دارای مقداری زیادی از این میرو ارگامیزم هاست و می تواند تاثیر به سزایی در افزایش سرعت جذب گیاه داشته باشد.
معمولا برای اینکه کیفیت این محصول حفظ شود و باقی بماند، آن را در کیسه های سه لایه بسته بندی کرده و در نهایت به بازار عرضه می کنند.

تولیدکود مایع مرغی ارگانیک در کارخانه ی مورد نظر انجام شده و در بسته بندی هایی که نور را عبور نمی دهد، قرار می گیرد.
قرار گرفتن کود در محیط تاریک باعث می شود که کیفیت اولیه خود را حفظ کند و قدرت عملکرد بیشتری را در زمین داشته باشد.
همچنین چنانچه در خانه خود از گل های زیبایتان مراقبت می کنید، می توانید از کود مرغی برای گلدان خود استفاده کنید و سرعت رشد آن را افزایش دهید.

تفاوت کود های حیوانی نسبت به کودهای شیمیایی

تفاوت کود های حیوانی نسبت به کودهای شیمیاییکود مرغی از مواد مختلفی تشکیل شده است که به منظور آگاهی بیشتر شما در زیر به بیان آن ها خواهیم پرداخت.

  • مواد آلی
  • عنصر فسفر
  • عنصر پتاسیم
  • ازت
  • عناصر غذایی نظیر مس و آهن

هر یک از موادی که نام برده شد، به طریقی بر روی رشد یک گیاه موثر هستند و می توانند در یک مزرعه تاثیرات مثبتی را اشته باشند.
از کود مرغی برای سبزیجات به وفور استفاده می کنند که دلیل آن می تواند تامین نیتروژن و مواد غذایی مورد نیاز گیاه باشد.
تفاوت کود های حیوانی نسبت به کود های شیمیایی بسیار زیاد است ولی مهم ترین آن این است که کود های حیوانی به دلیل طبیعی بودن به بافت خاک آسیبی نمی رسانند.

ارزان ترین کود حیوانی در بازار

ارزان ترین کود حیوانی در بازارمیزان رطوبت در یک کود مایع مرغی تازه در حدود هفتاد درصد است که اگر درست استفاده شود می تواند میزان برداشت محصول را به طور خیره کننده ای بالا ببرد.
نکته مهم درباره این کود این است که باید آن را در یک محیط بسته و تاریک نگهداری کرد تا ازت موجود در آن به خوبی حفظ شود.
اگر این کود در محیط باز قرار بگیرد، در طول زمان ازت موجود در آن به صورت آمونیاک تصعید شده و در نهایت ازبین خواهد رفت.

با توجه به مواردی که گفته شد می توان با انبار داری درست این محصول، تا مدت های زیادی از آن استفاده کرد.
مصرف کود مرغی در باغات می تواند باردهی درختان را افزایش دهد و معمولا در این حالت اندازه میوه هایی که ایجاد می شود بزرگتر بوده و سنگین تر نیز خواهد شد.
این کود به عنوان یکی از ارزان ترین کود حیوانی در بازار شناخته شده است و می توان با میزان بودجه پایینی آن را تهیه و مصرف نمود.

شرکت های فروش کود مرغی

شرکت های فروش کود مرغیاگر شما بتوانید کود مرغی را با سولفات آومینیم مخلوط کنید و آن را اصلاح کنید، قطعا مزیت هایی را برای شما به دنبال خواهد داشت.
معمولا کود مایع دارای بوی تندی است که با اضافه کردن این ماده می توان این بوی بد و آزار دهنده را به مقدار زیادی کاهش داد.
همچنین اضافه کردن این ماده باعث می شود که آمونیاک موجود در کود حفظ شده و مواد غذایی نیز در ان باقی بماند.

اگر می خواهید این کود را در حجم بالا بخرید می توانید کود مرغی فله را از مرغداری ها به مقدار دلخواه و مورد نیاز خود سفارش دهید.
افزودن گوگرد به کود مرغی می تواند تاثیر زیست محیطی مضر کود را از بین ببرد و هممچنین میزان عملگرد مثبت گیاه را نیز به راحتی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
شرکت های فروش کود مرغی موفق شده اند که با تولیدات خود، خدمت بزرگی به صنعت کشاورزی بکنند و میزان ثمر دهی گیاهان را به طور خارق العاده ای افزایش داده اند.
با توجه به مطالبی که گفته شد به شما توصیه می شود که این نوع از کود ها را تهیه کنید و برای مزرعه و باغات خود از ان به طور وسیعی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا