کود مرغی

بازار خرید کود مرغی فشرده

آیا می دانید کودهای مرغی را طی چه عملیاتی فشرده سازی می کنند؟ آیا می دانید فشرده سازی کودهای مرغی چه تأثیراتی می تواند بر بهبود کودهای مرغی داشته باشد؟ کودهای مرغی فشرده به چه شکل هایی در بازار های خرید عرضه می شوند؟
کودهای مرغی تهیه شده از فضولات مرغ های گوشتی و تخمی بوده و سرشار از مواد غذایی مفید برای گیاهان می باشند. این کودها تأثیر بسزایی در رشد و حاصلخیزی خاک داشته و کمک شایانی به تقویت و حاصلخیزی خاک می کنند.

نگهداری از کودهای مرغی کار مشکل و هزینه بری می باشد و نگهداری از آنها در فضای باز نیز موجب هدر رفت مواد غذایی موجود در آنها می شود. فشرده سازی کودهای مرغی موجب می شود که نگهداری از آنها بسیار راحت تر شده و حجم آنها کاهش یابد.

کودها ی مرغی در طی فرآیند تولیدشان به خاطر حرارتی که می بینند استریل نیز می شوند. کودهای مرغی فشرده، با دستگاه های مختلف به شکل های گرانوله و یا پلیتی در می آیند.

کودهای مرغی فشرده به راحتی با تمامی دستگاه های کود پاش می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و این کودها به سبب فشرده بودنشان به آرامی عناصر غذایی خود را آزاد کرده و مدت زمان زیادی مواد غذایی گیاهان را تأمین می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا