کود مرغی مایع

تولید کننده کود مرغی مایع خیار در بازار

تولید کننده کود مرغی مایع خیار در بازار با استفاده از بهترین مواد اولیه به همراه کود مرغ توانسته است محصولی را تولید نماید که موجب باردهی بیشتر بوته های خیار گردد، بنابراین بیشتر کشاورزان این محصول را برای خرید انتخاب می‌کنند و در واقع باید گفت که فروش کود مرغی در بازار بسیار بالا می باشد.

تولید کننده کود مرغی مایع خیار در بازار

بهترین کود برای افزایش بار خیار

بهترین کود برای افزایش بار خیار یکی از بهترین کود ها برای افزایش بار خیار کود مرغی مایع می باشد که دارای ترکیبات شیمیایی بسیار گوناگونی نسبت به سایر کود ها می باشد. در این محصول مقدار زیادی اسید اوریک وجود دارد که می تواند این مواد شیمیایی به درون بافت خاک نفوذ کرده و موجب از بین بردن حشرات و گیاهان سمی درون خاک گردد. همچنین کود مرغی مایع حدود ۷۰ درصد رطوبت دارد که موجب رشد بهتر گیاهان می شود.

از ویژگی های این محصول  به دلیل پلیت بودن آن می شود به عاری بودن آن از هر گونه علف های هرز اشاره کرد. استفاده نمودن از آن موجب افزایش ماده های آلی در خاک می گردد. استفاده مداوم از این کود موجب افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید در خاک هم می شود.

در ترکیبات این محصول مواد آلی فسفر و پتاسیم و عناصر ریز مغذی فراوانی وجود دارد که می‌تواند موجب  فعالیت بیولوژیکی خاک شود. کشاورزانی که امروزه به تولید خیار در کشور ما مشغول می باشند از کود مایع مرغی استفاده می کنند تا بتوانند از هدر روی ازت مرغی جلوگیری نمایند و باردهی بوته های خود را چند برابر کنند.  استفاده از این محصول علاوه بر این که برای محیط زیست آلودگی ندارد بلکه  آلودگی های محیطی را کاهش داده و موجب افزایش تاثیر زراعی گیاهان می گردد.

شرکت های تولید کننده این نوع کودها در کشور امروزه با فعالیت بالای خود توانسته‌اند علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی به این محصول حجم بالایی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

قیمت روز کود مرغی مایع خیار در بازار

قیمت روز کود مرغی مایع خیار در بازار برای اطلاع پیدا نمودن از قیمت روز کود مرغی مایع خیار در بازار به سایت فروش اینترنتی این مرکز مراجعه نموده و قیمت انواع مختلف این محصول را با کیفیت های گوناگون مشاهده نمایید‌. اگر قصد خرید این محصول دارید می توانید با ثبت سفارش از این سایت محصولات با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

همچنین با مراجعه حضوری به مرکز فروش کود مرغی مایع در بازار این محصولات را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی با مرغوبیت بالا تهیه کنید. فروشندگان به افرادی که خریداران این محصولات به صورت عمده هستند نیز تخفیفاتی را ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا