کود مرغی مایع

فروشنده بهترین کود مرغی مایع سطلی ایرانی

ما و سایر مدیران گروه صنعتی، فروشندگان اصلی کود مرغی مایع سطلی هستیم و نمونه های تولید شده داخلی را در سراسر کشور، به عنوان کالا های صادراتی توزیع می نماییم. اجناس برتر خود را با بسته بندی هایی جا دار و غیر قابل تخریب در ردیف کالا های فروشی می گذاریم و هر روز نمونه هایی جدید تر را، وارد بازار های مصرفی می کنیم.

فروشنده بهترین کود مرغی مایع سطلی ایرانی

معایب استفاده زیاد از کود مرغی

معایب استفاده زیاد از کود مرغی از معایب کود مرغی که در قالب یک لیست جمع آوری شده اند نکات زیر بیشتر به چشم می خوردند :

  1. ایجاد تعداد زیادی علف هرز و زائد : این علف ها وقتی در کنار کود های زیادی باشند، تکثیر زیادی پیدا می کنند. در این حالت علف ها توسط دام خورده شده و از دستگاه گوارش آن ها به آسانی رد می گردند. از سویی وقتی این اقلام از بدن حیوانات به بیرون رانده گردند اثرات مخربی را، در بستر گیاهان ایجاد می کنند که از این بابت صدمات زیادی را خواهید دید.
  2. وجود املاح فراوان : استفاده از کود زیاد مساوی می شود با ایجاد نمک زیاد. این گونه محصولات در محتویات خود نمک های زیادی را دارند و اگر به طور نا به جا و زیاد در زمین ها پخش گردند، زمین را سرشار از شوری نامناسب می کنند. شوری به هیچ عنوان برای پایه گیاه مناسب نیست و جلوی رشد سریع و سالم محصولات را می گیرد. پس نباید به هیچ عنوان میزان بالایی از کود ها را برای زمین ها به کار گرفت.
  3. به وجود آمدن باکتری های مضر : باکتریی چون سالمونلا وقتی به میزان زیادی در خاک ها انباشته شوند هم سلامت دام ها را به خطر انداخته و هم این که، برای انسان ها مضر به حساب می آیند.
  4. تجزیه زود هنگام موادی به نام ازته : محصولاتی که نام بردیم در کود ها بسیار وجود دارند و عاملی بر تجزیه سریع هستند. در اثر این اقدام آمونیاک زیادی خارج شده و به مزارع ورود پیدا می کند. هنگامی که آمونیاک ها با ریشه گیاهان تماس می یابند مسمومیت بالایی را ایجاد می کنند.

بهترین قیمت کود مرغی مایع سطلی در بازار

بهترین قیمت کود مرغی مایع سطلی در بازار در بازار کود مایع مرغی بهترین قیمت هایی که می توان برای فروش نمونه های سطلی تعیین نمود، رابطه مستقیمی با تازگی محصولات دارد.

هزینه های به روز این اجناس تاثیر پذیرفته از مقادیری هستند که در مجامع جهانی، به عنوان نرخ هایی حقیقی شناخته می شوند.

ارقام عنوان شده روزانه که بسیار ارزان هستند به آسانی قابل دریافت می باشند و تباید از این نظر جا ماند که، اقلام مرغوب تر قیمت های مبادله ای و رقابتی ارزانی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا