کود مرغی

پخش عمده بهترین کود مرغی مایع

آیا می دانید در تولید کودهای مرغی مایع چه موادی بصورت عمده استفاده شده است؟ آیا می دانید این کودها چه خواصی را دارا هستند؟ آیا میدانید بهترین کودهای مرغی مایع دارای چه مزایایی هستند و این کودها به چه منظور تولید و پخش می گردند؟
کودهای مرغی مایع تهیه شده از مقادیر زیادی اسید هیومیک، اسید فولویک و عناصر NPK و ترکیبات مفیدی از اینها بوده که بهترین مواد قابل جذب برای گیاهان می باشند. این کودها به رشد و باروری گیاهان کمک می کنند.

این کودها به سبب دارا بودن مقدار قابل توجهی اسید امینه در خود بعنوان بهترین مکمل غذایی برای رشد و نمو گیاهان شناخته شده اند. این کودها همچنین حاوی هورمون های رشد بوده که فعالیت های زایشی و رویشی گباه را تحریک کرده و موجب افزایش تولید ریشه در گیاهان می شوند.

کودهای مرغی مایع خواص و فواید زیادی دارند که از جمله انها می توان جذب سریع عناصر غذایی موجود در آنها توسط گیاهان، افزایش سرعت در جوانه زنی گیاهان، افزایش مقاومت گیاه در برابر آفات، سرما، گرما و اقزایش فعالیت های میکروارگانیسم و تحریک آنزیم های گباهان را نام برد.

کودهای مرغی مایع کودهایی ارگانیک هستند که تمامی مواد موجود در آنها از مواد طبیعی بوده و یک کود تماما مفید و بدون هیچ ضرری برای محیط زیست و جانداران می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا