کود مرغی

پخش بهترین کود مرغی غنی شده

آیا می دانید غنی سازی کودهای مرغی چه تأثیری بر روی حاصلخیزی خاک و رشد و نمو گیاهان دارند؟ آیا می دانید بهترین کودهای مرغی غنی سازی شده چه منظور در بازار ها عرضه و پخش می شوند؟
امروزه با شیوع بیماری ها و سرطان های مختلف در جهان و تحقیق در باره ی علل آن به این نتیجه رسیده اند که علت اصلی شیوع این بیماری ها استفاده از کودهای شیمیایی در کشاورزی و تولید محصولات غذایی می باشد از این رو تولیدکنندگان و کشاورزان به تولید و استفاده از کودهای ارگانیک روی آورده اند.

کودهای مرغی یکی از کودهای ارگانیک بوده که بر پایه فضولات مرغی بوده و به دلیل تولید شدن از دفع تام مجموع ادرار و مدفوع مرغ ها دارای مقادیر معدنی بسیاری می باشند و از بهترین کودهای ارگانیک محسوب می شوند.

کودهای مرغی مواد بسیار مفید و با ارزشی در صنعت کشاورزی به حساب می آیند اما در مقایسه با کودهای شیمیایی مواد غذایی کمتری را دارا می باشند از این رو کودهای مرغی را غنی سازی کرده و مواد غذایی مورد نیاز را به آنها اضافه می کنند.

کودهای مرغی غنی سازی شده تمامی 12 عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان را دارا بوده و هم مواد غذایی مورد نیاز گیاهان را تأمین کرده و هم مواد لازم برای حاصلخیزی خاک را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا