کود مرغی

پخش انواع کود مرغی بسته بندی 25 کیلویی

با نزدیک شدن به ایام بهار و فصل کود پاشی در مزراع و باغات پخش انوع کود مرغی بسته بندی 25 کیلویی در تمامی شهرهای سراسر ایران آغاز شد.
بدون شک هر گیاه و یا درختی برای رشد و نمو خود علاوه بر سه عنصر اصلی مانند آب، هوا و خاک به عناصر دیگری از قبیل فسفر، پتاسیم، آهن، روی، ازت و… نیاز مبرم دارد. کود مرغی که جزء کودهای آلی موجود در دنیای کشاورزی می باشد، توانسته یکی از تأمین کنندگان نیاز گیاهان باشد. کود مرغی در مرغداری ها تولید و برای استفاده بهتری از این کود برای فرآوری شدن راهی صنایعی تولید کننده می شوند.
این واحدهای تولید کننده پس از انجام فعل و انفعالاتی بر روی کود مرغی، انواع کود مرغی را به صورت بسته های 25 کیلویی، 50 کیلویی و دیگر وزن ها بارگیری نموده و با عنوان بسته بندی هایی شرکتی که علاوه بر درج تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، علامت و نشان استاندارد بیانگر درصدهایی از عناصر موجود در محتویات بسته ها بوده و با همکاری نمایندگان فروش در دسترس مصرف کنندگان قرار داده می شوند. مراکز پخش انواع کود مرغی، بسته بندی هایی را در وزن های مختلف در بهترین شرایط به خریداران در اقصی نقاط کشور ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا