کود مرغی

نرخ روز کود مرغی فراوری شده بسته بندی

نرخ روز کود مرغی فراوری شده در سایت ما بسیار مناسب است. کود مرغی فراوری شده بسته بندی را می توان از سایت ما با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان خریداری کرد‌. این محصول دارای گوگرد، هیومیک اسید و اسید آمینه می باشد، این نمونه برای کشاورزان و افرادی که با سبزیجات سرو کار دارند بسیار حائز اهمیت می باشند.

نرخ روز کود مرغی فراوری شده بسته بندی

بررسی انواع مختلف کود مرغی در بازار

بررسی انواع مختلف کود مرغی در بازار انواع مختلف کودهای مرغی موجود در بازار عبارتند از:

  • کود مرغ های تخم گذار و یا مادر
  • کود جوجه های گوشتی
  • کود مرغ های تخم گذار در روش بستر
  • کود سیستم قفس و …

خواص کود مرغ اینگونه است که:

این نمونه ی طبیعی از ارزش بسیار بالاتری نسبت به کودهای شیمیایی برخوردار است و بسیاری از عناصر ضروری همانند: آهن، روی، گوگرد، نیتروژن، ازت، فسفر و … را داراست و از سلامت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار است و با توجه به عناصر مفید موجود در آن، قیمت بسیار پایینی دارد.

ازت و سه عنصر مهم: پتاسیم، فسفر و نیتروژن به صورت طبیعی در این کود ها موجودند و در تغذیه و رشد رویشی گیاهان بسیار موثرند.

اگر این نمونه به درستی فرآوری شود از بسیاری از کودها موثرتر واقع می گردد و مدت زمان استفاده از این محصول بسیار کوتاه می باشد و اگر بیش تر از حد معمول در مزارع نگهداری گردد، بیشتر مواد مغذی آن از بین خواهد رفت.

این نمونه باعث حاصل خیزی خاک می گردد، تراکم فله را کاهش داده و مواد آلی خاک را چندین برابر کرده و باعث افزایش نگهداری آب می شود.

کود های مرغ را بیش تر به صورت کمپوست مورد استفاده قرار می دهند، استفاده ی از این نمونه بدون کمپوست برای گیاهان بسیار قوی می باشد و ممکن است باعث آسیب به گیاهان و خشک شدن ریشه ی آنان گردد.

تولید کننده کود مرغی فراوری شده بسته بندی

تولید کننده کود مرغی فراوری شده بسته بندی تولید کننده کود مرغی فراوری شده، این نمونه را در انواع بسته بندی خدمت خریداران ارائه می کنند.

این نمونه در ایران در شرکت های مخصوص، به صورت طبیعی تولید می گردد و دارای مقادیر بالای مواد آلی و مغذی می باشند که برای تقویت، رشد و نمو گیاهان بسیار مفید هستند‌‌، به همین دلایل این کودها نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر نیز، خواهان بسیاری دارند و از استقبال خوبی برخوردار می شوند.

به دلیل کیفیت فوق العاده ی این محصول هر ساله مقادیر بسیار بالایی به کشورهای دیگر صادر می گردد و فروش کود مرغ ارز آوری، رونق اقتصادی بسیار خوبی برای کشورمان ایجاد کرده است و این محصول پر قدرت، یک نمونه ی صادراتی محسوب می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا