کود مرغی

مرکز پخش انواع کود مرغی مایع

آیا می دانید انواع کودهای مرغی مایع به چه منظور و چگونه تولید شده و در مرکزهای پخش کود مرغی عرضه می شوند؟ آیا می دانید کودهای مرغی مایع چه مزایا و فوایدی می توانند داشته باشند؟
کودهای مرغی مایع، کودهایی کامل بوده و حاوی مقادیر زیادی اسید هیومیک، اسید فولویک و اسید آمینه می باشند که کمبود عناصر و تنش های محیطی را برای گیاهان برطرف کرده و PH موضعی خاک را تنطیم می کند و موجبات تجزیه مواد معدنی را در خاک های آهکی و جذب آنها توسط گیاهان را افزایش می دهد.

این کودها سرشار از عناصر ریز مغذی مفید و مورد نیاز گیاهان و ترکیبات مفیدی از آنها می باشد که موجبات رشد و باروری بیشتر گیاهان را فراهم می کند.

کودهای مرغی مایع در مدت زمان بیشتری از عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان که در خاک وجود دارند نگهداری می کند و آنها را تثبیت کرده و از هدر رفت آنها با آبیاری های پی در پی جلوگیری می کند.

کودهای مرغی مایع بصورت کامل در آب حل می شوند و به آسانی در کوددهی مزارع مورد استفاده قرار می گیرند. این کودها کاملا در خاک تجزیه شده و به سرعت جذب گیاهان می شوند.

کودهای مرغی با روش تخمیر به کودهای مرغی مایع تبدیل شده و در وزن های مختلف بسته بندی شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا