کود مرغی

مرکز فروش کود مرغی فرآوری شده

آیا دلایل فرآوری کردن کودهای مرغی را می دانید؟ آیا از نحوه ی عملکرد فرآیند فرآوری کردن کودهای مرغی اطلاعی دارید؟ این کودهای مرغی فرآوری شده معمولا به چه صورتی در مراکز فروش به مصرف کنندگان عرضه می گردند؟
تجربه کشاورزان و تحقیقات و بررسی محققان نشان داده که کودهای مرغی تازه و خالص موجب بروز مشکلات فراوانی در کشت و کار شده و به سبب داشتن آلودگی های فراوان در خود به محیط زیست آسیب های جدی وارد می نمایند.

برای بر طرف کردن این مشکلات موجود در کودهای مرغی تازه و رفع آلودگی ها و عوامل بیماری زا در انها، اقدام به فرآوری کردن کودهای مرغی با روش های نوین و پیشرفته نمودند.

فرآوری کودهای مرغی به این صورت است که پس از جمع آوری کودهای مرغی ابتدا مواد اضافی در انها مانند علف های هرز و مواد مضر دیگر را جداسازی کرده و سپس آلودگی ها و عوامل بیماری زا در کودها را از بین می بریم و بعیارتی آنها را استریل می کنیم.

در فرآوری کودهای مرغی تمامی خواص فیزیکی وشیمیایی کود را اصلاح می کنیم و اقدام به رفع تمامی مشکلاتی که ممکن است استفاده از آنها به وجود آورد می کنیم و در آخر کودهای مرغی را به یک ماده کاملا مفید برای گیاهان و محیط زیست تبدیل می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا