کود مرغی

مرکز فروش عمده کود مرغی پودری

آیا می دانید دلایل عمده ی تولید کودهای مرغی پودری توسط تولید کنندگان کودهای مرغی و عرضه آنها به مراکز فروش و همچنین خرید این کودها توسط مصرف کنندگان از جمله کشاورزان چه می باشد؟
کودهای مرغی پودری یک کود ارگانیک فرآوری شده می باشند که این کودها در حین تولید، استریل و غنی سازی شده و به منبعی سرشار از مواد غذایی مفید برای خاک و گیاهان تبدیل می شوند.

این کودها به سبب پودری بونشان به امر نگهداری و حمل و نقل کودهای مرغی سهولت بخشیده و همچنین موجب راحت تر شدن کوددهی می شوند.

روش تهیه کودهای مرغی پودری: 
برای تهیه کودهای مرغی پودری ابتدا فضولات مرغ های گوشتی و تخمی را از مرغداری ها و قفس های مرغی جمع اوری کرده و آنها را با مقداری آهک و فسفات سایر مواد معدنی مفید دیگر مخلوط می کنند. پس از انجام این مرحله کودهای مرغی را با روش های گوناگون و پیشرفته خشک سازی نموده و آسیاب می کنند و پس از آن نوبت به بسته بندی کودها می رسد که تولیدنندگان مختلف انها را به شکل ها و وزن های مختلف بسته بندی می کنند.

کودهای مرغی پودری مانند کودهای شیمیایی به راحتی در مزارع مورد استفاده قرار می گیرند. در تولید این کودها باید در نظر داشت که مواد آلی موجود در کودهای مرغی کمتر از کودهای شیمیایی بوده و باید به انها مواد غذایی مورد نیاز را اضافه نمود اما این نکته را هم باید بخاطر داشت که کودهای مرغی برخلاف کودهای شیمیایی، موادی کاملا مفید بوده و هیچگونه ضرری برای محیط زیست و جانوران ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا