کود مرغی

مرکز فروش بهترین کود مرغی مایع

آیا می دانید دلیل اصلی تولید کود مرغی مایع و عرضه ی عمده ی آنها در مرکزهای فروش سراسر کشور و همچنین هدف اصلی کشاورزان و باغداران از خرید و استفاده این کودهای مرغی مایع چیست؟
امروزه تولید کنندگان کودهای مرغی و همچنین مصرف کنندگان آنها مثل کشاورزان و باغداران با آگاهی پیدا کردن از مضرات کودهای شیمیایی و همچنین فواید کودهای مرغی استفاده از کودهای شیمیایی را کنار گذاشته و به استفاده از کودهای ارگانیک روی آورده اند.

کودهای مرغی یکی از انواع مختلف کودهای ارگانیک پایه دامی بوده که به دلیل تولید آن از مجموع ادرار و مدفوع مرغ ها نسبت به سایر کودهای حیوانی که تنها از مدفوع دام ها تولید می شوند مواد معدنی بیشتری داشته و کودهای مفیدتری بشمار می آیند.

بخاطر وجود مزایای بیشمار در کودهای مرغی، تولید کنندگان اقدام به فرآوری آنها و تولید انواع مختلف کودهای مرغی نموده اند. از نمونه های مختلف کودهای مرغی می توان به پودری، پلیتی، گرانوله و شکل مایع آن اشاره نمود که هر کدام از انها مزایایی داشته و برای استفاده در مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

کودهای مرغی مایع به راحتی در آب حل شده و سریعا در خاک تجزیه شده و جذب گیاهان می شوند. این کودها به سبب شکل مایع خود به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و کوددهی با انها بسیار راحت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا