کود مرغی

مرکز خرید عمده کود مرغی پودری

آیا میدانید تولید کنندگان کودهای مرغی پودری این کودها را چگونه تولید می کنندو در مراکز خرید بصورت عمده عرضه می کنند؟ آیا می دانید بهترین زمان برای کوددهی با کودهای مرغی پودری چه زمانی می باشد؟
امروزه با آگاهی کشاورزان از فواید کودهای مرغی و مضرات کودهای شیمیایی به استفاده از کودهای مرغی ارگانیک روی آورده اند. کودهای مرغی ارگانیک دارای فواید و خواص مفید بسیار زیادی هستند اما اگر آنها را بصورت تازه مورد استفاده قرار دهیم ممکن است مضراتی نیز داشته باشد از این رو بهتر است کودهای مرغی را پس از جمع اوری حتما فرآوری کنند. آخرین مرحله در فرآیند فرآوری کودهای مرغی تغییر در ساختار فیزیکی کودها می باشد. در این مرحله کودهای مرغی را بسته به نیاز به پودری، گرانوله و پلیتی تبدیل می کنند.

انتخاب زمان مناسب برای کوددهی با کودهای مرغی پودری یک عامل بسیار مهم برای بهبود عملکرد این کودها می باشد. کودهای مرغی در تمامی چهار فصل سال می توانند مورد استفاده قرار گیرند اما استفاده از انها در فصل پاییز، بخاطر بارش های زمستانی و نبود پوشش گیاهی می تواند موجب هدر رفت عناصر غذایی موجود در کودها شود. اما استفاده از کودهای مرغی در فصل زمستان بخاطر بودن در معرض بارندگی موجب می شود که عناصر غذایی موجود در کودها در زیر زمین جذب خاک و ریشه گیاه شده تا در زمان مناسب از آنها استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا