کود مرغی

مرکز خرید عمده کود مرغی اصلاح شده

آیا می دانید استفاده از کودهای مرغی اصلاح شده بجای کودهای شیمیایی در زمین های کشاورزی، چه مزایایی می تواند داشته باشد؟ کدام یک از مصرف کنندگان کودهای مرغی، عمده ترین خریداران کودهای مرغی از مراکز خرید می باشند؟
امروزه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بجای تحقیق در باره کودهای حیوانی و توسعه ی استفاده ی آنها در صنعت کشاورزی، بیشتر استفاده از کودهای شیمیایی را رواج داده و بخاطر ایجاد این طرز فکر در کشاورزان، که آبدهی زیاد به محصولات و کوددهی با کودهای شیمیایی موجب بهبود محصولات می شوند، موجب مصرف بی رویه آب و کود شده اند که این امر علاوه بر اینکه خسارات مالی زیادی را به کشاورزان وارد می کند به سبب نداشتن تعادل غذایی در خاک، خطرات جدی را برای آب و خاک بوجود می آورند.

امروزه بررسی های محققان  ثابت کرده که کودهای مرغی تولید شده در مرغداری ها علاوه بر اینکه مواد بی ارزشی نیستند بلکه در بسیاری از صنایع مخصوصا کشاورزی بسیار مفید بوده و مزایای بسیاری نیز دارد.

کودهای مرغی بهمراه خواص مفید بسیاری که دارند ممکن است آلودگی ها و مضراتی را نیز در خود داشته باشند که با اصلاح سازی کودها می توان تمامی مضرات آنها را از بین برد و کودها را به موادی کاملا مفید تبدیل نمود.

کودهای مرغی اصلاح شده، کودهایی غنی سازی شده و عاری از هرگونه آلودگی و مواد شیمیایی افزودنی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا