کود مرغی

مرکز خرید انواع کود مرغی پلیتی

آیا می دانید استفاده از کودهای مرغی پلیتی چه مزایایی نسبت به سایر کودهای حیوانی و شیمیایی دارد؟ آیا می دانید انواع این کودها به چه صورت تولید شده و در مراکز خرید به فروش می رسند.
امروزه همه ی کشاورزان با تجربه و آگاهی که از استفاده ی کودهای شیمیایی در کشت و کار بدست آورده اند، می دانند که استفاده از کودهای شیمیایی به سبب بالا بودن میزان باقیمانده های شیمیایی آن در محصولات کشاورزی، موجب بوجود آمدن انواع بیماری ها و سرطان ها در ایران شده اند. تمامی این دلایل موجب شده تا کشاورزان با آگاهی از آنها به استفاده از کودهای ارگانیک مخصوصا پایه مرغی روی آورده و در کشت و کار خود از این کودها استفاده بنمایند.

کودهای مرغی به سبب بودن پایین بودن مواد آلی و معدنیشان آنها را غنی سازی می کنند که یکی از کودهای مرغی غنی سازی شده، کودهای مرغی پلیتی می باشند.

کودهای مرغی پلیتی زمانی که در کشت و کار مورد استفاده قرار بگیرند علاوه بر اینکه مواد غذایی مورد نیاز گیاهان را تأمین می کنند ساختار خاک را نیز بهبود بخشیده و حاصلخیزی آن را افزایش می دهند. این کودها با بهبود ساختار فیزیکی خاک موجب می شوند که ریشه گیاه فضای بیشتری برای تنفس داشته باشد و موجبات رشد و نمو بهینه گیاه را فراهم کند.

کودهای مرغی پلیتی در فرآیند تولید به شکل خاص خود یعنی همان پلیت درآمده و بسته بندی می گردند و به بازار عرضه می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا