کود مرغی

مرکز تهیه کود مرغی مایع

چرا کود مرغی؟ کود مرغی مایع چه ویژگی متفاوتی نسبت به کود مرغی اولیه یا خام دارد؟ مرکز تهیه این کود را چگونه و از چه طریقی می توان یافت؟
یکی از دغدغه های کشاورزان چگونگی پائین آوردن ضریب خطاها در طی فرآیند کشت است تا در پایان کار خود بتوانند به محصولی خوب و مطمئن دست یابند و براحتی به بازار عرضه کنند.
یکی از مسیرهای کاهش ضریب خطاها در فرآیند کشاورزی استفاده از کودهای مطمئن است. چرا که در صورت انتخاب اشتباه کود مورد نیاز گیاه زیر کشت، درصد آسیب بالاتر خواهد رفت.
بر اساس تحقیقات و تجارب در این عرصه، کود مرغی مایع یکی از مطمئن ترین کودها ست که طی عملیات فرآوری کود خام اولیه استریلیزه شده و می توان با ضریب اطمنیان بسیار بالا و البته با نظارت کارشناسان کشاورزی به مصرف زمین های زراعی رساند.
کود مرغی مایع بدلیل داشتن عناصر و ترکیبات آلی سبب می شود تا خاک زمین زراعی بستری عاری از قار چ ها و دیگر عوامل بیماری زا شود، لذا گیاهان مسیر رشد همواری را طی خواهند نمود که در پایان ارزش غذایی آن ها نیز به میزان قابل توجهی غنی خواهد شد.
به دلیل اطمینان از اینکه کود مایع، تمامی مراحل غنی سازی را گذرانده است، در تهیه آن با مشاوره کارشناسان مربوطه آن را از طریق سایت های معتبر تهیه نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا