کود مرغی

قیمت روز جهت خرید کود مرغی مادر

قیمت روز خرید کود مرغی مادر در چه جهت سیر می کند؟ چه عواملی در روند این سیر اثر گذار شده است؟ آیا تحریم ها می توانند بر قیمت روز کود مرغی اثری داشته باشد؟
شرکت های تولید کننده کود مرغی مادر و سایر نمونه های دیگر کود مرغی برای حفظ سهم خود در بازارهای فروش سعی می کنند تا با کم نمودن حاشیه سود خود انواع کود مرغی را با قیمت بسیار پایینی راهی بازارهای فروش کنند.
البته در سال های اخیر قیمت روز هر نمونه کود مرغی از جمله کود مرغی مادر یا همان کود مرغی قفسی روندی افزایشی داشته است. عوامل بسیاری مانند تغذیه طیور، هزینه های به کار رفته برای نگهداری طیور و نگهداری کود مرغی حاصله از آنها و چند علل دیگر بر روی قیمت روز انواع کود مرغی تاثیر به سزایی را نهاده است.
گندم، ذرت، پوسته برنج و… از جمله موادی هستند که در تغذیه طیور مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از این مواد به صورت وارداتی تأمین می شوند و تحریم ها بر روی آنها تأثیرات مهمی را گذاشته است. اما با تمام موارد ذکر  شده، نمایندگان معتبر فروش کود مرغی، برخی از  قیمت ها را به یک ثبات پایدار رسانده اند و معقول ترین قیمت روز بازار را جهت خرید انواع کود مرغی مانند کود مرغی مادر به خریداران ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا