کود مرغی

فروش عمده کود مرغی پلیت شده

آیا می دانید دلیل عمده ی تولید کودهای مرغی پلیت شده توسط تولید کنندگان و استفاده از آنها توسط مصرف کنندگان چیست و به چه منظور انواع این کودها را بصورت عمده مورد خرید و فروش قرار می دهند؟
استفاده از کودهای شیمیایی در ایران با ورود 11 تن کود شیمیایی از خارج کشور در سال 1325 در ایران رواج پیدا کرد و پس از گذشت چندین سال از استفاده ی آنها در کشاورزی و باغداری خسارات جبران ناپذیر آنها بر سلامت انسان ها و محیط زیست نمود پیدا کرده است.

امروزه محققان کشف نموده اند که دلیل اصلی شیوع بیماری ها و سرطان های مختلف در ایران استفاده ی بی رویه از کودهای شیمیایی در کشت و کار می باشد. چرا که زمانی که ما کودی سالم نداشته باشیم محصولی سالم نخواهیم داشت و زمانی که محصول سالم نداشته باشیم خوراکی سالم و انسانی سالم نخواهیم داشت و همه ی اینها با هم بصورت زنجیره وار مرتبط می باشند.

کودهای مرغی پلیت شده، کودهایی ارگانیک بر پایه فضولات مرغی می باشند که این کودها از کامل ترین کودها برای گیاهان محسوب شده و شامل مقادیر زیادی مواد غذایی مورد نیاز و مفید برای گیاهان می باشند.

این کودها، کودهایی استریل شده و عاری از هرگونه آلودگی و مواد شیمیایی و مواد مضر برای گیاهان، محیط زیست و جانداران از جمله مهمترین آنها، انسان ها می باشند. به این دلیل استفاده از کودهای مرغی پلیت شده به جای کودهای شیمیایی توصیه شده و بعنوان بهترین جایگزین برای آنها انتخاب شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا