کود مرغی

فروش بهترین کود مرغی فرآوری شده

آیا می دانید دلیل اصلی تأکید بر فرآوری کردن کودهای مرغی قبل از استفاده ی آنها در امر کشت و کار چیست؟ آیا می دانید این کودها را به چه منظور تولید کرده و به مرکز های فروش عرضه می کنند؟
امروزه در تمامی کشورهای صنعتی جهان استفاده از کودهای مرغی رواج پیدا کرده است چرا که محققان با تولید روز افزون کودهای مرغی به تحقیق و بررسی درباره ی خواص مختلف کودهای مرغی پرداخته و به این نتیجه رسیده اند که کودهای مرغی موادی بسیار مفید و با ارزش در مصارف مختلفی از جمله کشاورزی می باشند.

کودهای مرغی تازه دارای آلودگی ها و بیماری هایی هستند که هنگام تولید از مرغ ها به آنها انتقال پیدا کرده است و این آلودگی ها مضراتی را به گیاهان وارد می کنند. از این رو متخصصان توصیه کرده اند که کودهای مرغی را حتما پس از جمع آوری فرآوری کنند.

روش کار فرآوری کودهای مرغی به این صورت است که ابتدا کودها را ار مرغداری ها جمع آوری کرده بعد انها را گندزدایی و پاکسازی کرده و در مرحله بعد انها خشک سازی نموده و در مرحله ی بعدی آنها را خشک سازی می کنند. در مرحله آخر ساختار فیزیکی کودهای مرغی را تغییر داده و به شکل های مختلف در می آورند و انها را بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا