کود مرغی

فروشگاه بهترین کود مرغی فشرده

آیا می دانید تولید و فشرده سازی کودهای مرغی با چه هدفی صورت گرفته و این کودها به چه منظور در فروشگاه های کود مرغی سراسر کشور عرضه می شوند؟ آیا می دانید این کودها چه مزایایی دارند؟
امروزه با پی بردن به شیوع بیماری و سرطان های مختلف که ناشی از تغذیه نامناسب بوده جهان را به رفتن بسوی کشاورزی ارگانیک و تولید محصولات غذایی سالم و ارگانیک واداشته است.

کودهای مرغی نیز کودهایی کامل و ازگانیک بوده که استفاده از آنها در کشاورزی ارگانیک موجب پیشبرد اهداف کشاورزی ارگانیک و تولید محصولات غذایی سالم می شود.

کودهای مرغی را برای بهره وری بهتر در طی فرآوری، فشرده سازی نیز می کنند. چرا که فشرده سازی کودهای مرغی به بهبود کیفیت آنها کمک کرده و تأثیرات مثبت فراوانی در بهبود کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی خواهد داشت.

کودهای مرغی فشرده به سبب فشره شدنشان با دستگاه های مخصوص، حجمشان 20 الی 30 درصد حجم اولیه کاهش پیدا کرده و نگهداری و انبار داری کودهای مرغی را آسان نموده است.

کودهای مرغی فشرده همچنین به سبب حرارتی که برای خشک سازی و فشرده سازی می بینند، تمام باکتری ها و آلودگی های درونشان از بین رفته و به موادی تماما مفید تبدیل شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا