کود مرغی

فروشگاه بهترین کود مرغی غنی شده

آیا می دانید کودهای مرغی غنی شده چه مزایایی نسبت به کودهای شیمیایی دارند؟ آیا می دانید کودهای مرغی غنی شده را به چه منظور تولید کرده و در بهترین فروشگاه های سراسر کشور عرضه می کنند؟
استفاده از کودهای شیمیایی در ایران از سال 1325 با واردات این کودها به کشور رواج پیدا کرده و امروزه با پی بردن به مضرات آن و آگاهی از خسارات به بار آورده در این چند سال استفاده از آنها، باغداران و کشاورزان استفاده از این کودها را کنار گذاشته و به استفاده از کودهای ارگانیک پرداخته اند.

یکی از بهترین و کامل ترین کودهای ارگانیک که می توانند جایگزین کودهای شیمیایی شوند کودهای مرغی می باشند. این کودها سرشار از مواد غذایی بوده ولی با این حال باز هم کمبود هایی دارند که این کمبود ها را با غنی سازی آنها جبران می کنند. استفاده از کودهای مرغی بجای کودهای شیمیایی مزایای بسیاری دارد که در زیر چند نمونه از آن را بر می شمریم.

کودهای مرغی غنی شده تمامی 2 عنصر مواد غذایی مورد نیاز گیاهان را دارا بوده در صورتی که کودهای شیمیایی تنها 3 عنصر از آنها را دارا می باشند. کودهای مرغی هم موجب تغذیه خاک شده و هم موجب تغذیه گیاهان می شوند اما کودهای شیمیایی تنها تغذیه گیاهان را فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا