کود مرغی

فروشگاه بهترین کود مرغی ارگانیک

آیا می دانید که چرا امروزه تولید ککندگان و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی و به تولید و استفاده از کودهای مرغی ارگانیک روی آورده و بهترین این کودها به صورت عمده در مرکز های فروش سراسر کشور عرضه می شود؟
امروزه در تمام کشورهای جهان چه تولید کنندگان و چه مصرف کنندگان با آگاهی پیدا کردن از مضرات کودهای مرغی بر روی سلامت انسان ها و خسارات جبران ناپذیر آنها به استفاده از کودهای ارگانیک و کشاورزی ارگانیک برای تولید محصولات غذایی ارگانیک و سالم روی آورده اند.

کودهای ارگانیک کودهایی هستند که منشأ کاملا طبیعی دارند و و مواد شیمیایی در تولید آنها هیچ دخالتی ندارند و به بهبود چرخه ی بیولوژیکی کمک شایانی می کنند و امروزه مزایا و فواید کودهای ارگانیک بر کسی پوشیده نیست.

کودهای مرغی ارگانیک در مقایسه با سایر کودهای ارگانیک دامی مواد و املاح معدنی بسیار بیشتری دارند چرا که کودهای مرغی تولید شده از مدفوع و ادرار مرغ ها بوده در صورتی که سایر کودهای دامی منحصرا از مدفوع دام ها تولید می شوند.

استفاده از کودهای مرغی ارگانیک بر خلاف کودهای شیمیایی نه تنها ضرری به سلامت محیط زیست و جانداران وارد نمی کنند بلکه برای حفظ سلامت آنها بسیار مفید هم می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا