کود مرغی

عرضه بهترین کود مرغی گرانوله

آیا می دانید که چرا و به چه دلایلی تولید کنندگان کودهای مرغی به تولید کودهای مرغی گرانوله اقدام نموده اند؟ آیا می دانید بهترین کودهای مرغی گرانوله چگونه تولید شده و به بازار عرضه می گردند؟
با ورود کودهای شیمیایی در سال 1325 به ایران استفاده از این کودها در ایران رونق گرفت و اثرات مخرب خود را بر روی محصولات و سلامت انسان ها و محیط زیست گذاشت.

آیا تا بحال پیش آمده که میوه یا سبزیجاتی را بخورید و احساس کنید که مزه ی آن تلخ و غیر طبیعی می باشد؟ این به این دلیل است که در تولید این میوه ها کود شیمیایی بکار رفته است. مواد شیمیایی موجود در کودها بر روی میوه ها باقی مانده و بر روی قسمت خوراکی گیاه ذخیره می گردند و این موجب تلخ شدن و مزه ی غیر طبیعی گیاهان می شود.

استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در زمین های کشاورزی و باغ های میوه خطری جدی برای سلامت انسان ها محسوب می شود.از این رو تولید کنندگان و مصرف کنندگان به تولید و استفاده از کودهای ارگانیک روی آورده اند. که یکی از انواع این کودهای ارگانیک کود مرغی می باشد.

کودهای مرغی در مقایسه با کودهای شیمیایی دارای مقادیر کمتری مواد معدنی می باشند. در هنگام فرآوری کودهای مرغی کودها را از نطر مواد معدنی و غذایی غنی سازی می کنند و به شکل پلیتی یا گرانوله و پودری در می آورند. به این ترتیب کودهای مرغی گرانوله را تهیه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا