کود مرغی مایع

خرید عمده کود مایع مرغی از درب کارخانه

آیا می خواهید خرید عمده کود مایع مرغی انجام دهید و مایل هستید قیمت درب کارخانه با شما حساب کنند؟ آیا خرید عمده دارید؟

تولیدکننده کود مرغی در سراسر کشور مشغول به پخش و توزیع این کالا به صورت گسترده و انبوه می باشند زیرا این روزها میزان مصرف انواع کودهای مایع مرغی به شدت رو به افزایش است و درخواست های برای خرید آن فرونی یافته است.

بهتر است قبل از خرید انواع کود مرغی به برند تولیدکننده آن توجه کنید تا از مرغوبیت و کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید.

خرید عمده کود مایع مرغی از درب کارخانه

تاثیر کود مایع مرغی روی گیاه

تاثیر کود مایع مرغی روی گیاهکود مایع مرغی تاثیر بسیار زیادی بر روی گیاهان می گذارد. 

یکی از بارزترین تاثیرات این کودها حاصل خیزی زمین و خاک می باشد. زمانی که تصمیم می گیریم از کود حیوانی استفاده می کنیم، هیچ گزینه‌ای مناسب تر از کود مرغی نیست.
کود مرغی از بهترین مواد مغذی برای سبزیجات است زیرا به دلیل ارگانیک بودن و نداشتن  هیچ گونه مواد شیمیایی برای سبزیجات توصیه می شود که آن را جایگزین دیگر کودها کرد.

کود مرغی حاوی مقدار زیادی نیتروژن است. همچنین حاوی مقادیری اندک از پتاسیم نیز می باشد.

به همین دلیل کود مرغی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم خطر این کود برای  انواع گیاهان است زیرا کود مرغی دارای مقادیر زیادی نیتروژن می باشد و اگر به صورت خام بر روی گیاه استفاده شود موجب سوختگی و از بین رفتن گیاه و سبزیجات می شود. به همین دلیل جهت استفاده از فضولات مرغی به عنوان کود مرغی باید در ابتدا اون رو به یک کمپوست کودی تبدیل کرد و از استفاده آن به صورت خام به شدت پرهیز نمایید.

خرید اینترنتی کود مرغی به صورت عمده

خرید اینترنتی کود مرغی به صورت عمده خرید اینترنتی کود مرغی به صورت عمده این روزها بسیار آسان شده است و شما می توانید بهترین کیفیت را با نازلترین ثیمت برای خود بخرید.

عرضه کود مرغی مایع  توسط تاجران این محصول صورت می گیرد و خریداران کود مرغی برای سبزیجات و گیاهان خود می توانند مقوی ترین کود را تهیه نمایند.

کیفیت کودهای مرغی ایرانی با کیفیت کود مرغی مایع ترکیه ای برابری می کند زیرا شرکت های تولید کننده کود مرغی در داخل کشور بسیار مجهر و قوی عمل می کنند و حتی صادرات محصولات خود را به دیگر کشورهای همسایه آغاز نموده اند.

روش تولید کود مایع مرغی

روش تولید کود مایع مرغییکی از انواع کود مرغی مایع، بیومیکس هست که در بازار هم انواع مختلف آن موجود هست با هر سایزی که بخواهید. روش تولید این محصول به گونه ای است که تلاش می کنند از بهترین مواد اولیه استفاده نمایند تا تاثیر کود بیشتر باشد.

این نوع کود توسط برگ و ساقه گیاه جذب می شود و کشاورز برای اینکه بخواهد این محصول را کود بدهد نیاز نیست که حتما گل را شخم بزند، بلکه به راحتی می تواند به روی گیاه بپاشد.

در حال حاضر، کود مرغی در انواع بسته بندی در بازار موجود هست، 1 لیتری، 10 کیلویی و 20 کیلویی، شما با هر حجمی که نیاز دارید می توانید برای خود تهیه نمایید.

مراکز فروش کود حیوانی مرغوب

مراکز فروش کود حیوانی مرغوباگر می خواهید کود حیوانی مرغوب برای خود تهیه نمایید به مراکز فروش عمده و خرده فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید، شما می توانید بر حسب نیازتان کودی را که می خواهید خریداری کنید، ما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت در اختیار مشتری هایمان قرار دهیم.

کودهای حیوانی را باید در مزرعه به شکل یک دست پخش کرد و سپس با شخم زیر خاک می رود. در یک هکتار زمین کشاورزی به میزان 10 تن کود حیوانی، مصرف می شود .

گاهی، بعضی کشاورزها به صورت دستی این کار را انجام می دهند و گاهی هم به دستگاه این کار را انجام می دهند تا روند کار به جلو بیفتد

صادرات کود مرغی مایع به خارج از کشور

صادرات کود مرغی مایع به خارج از کشورپیشنهاد می کنیم به خریداران، کود مرغی برای سبزیجات خود استفاده نمایید، که موجب افزایش رشد سبزی می شود و کمتر ضرر دارد برای سلامتی بدن ما هم اکنون با تولید انبوهی که داریم در صدد، عرضه کود مرغی مایع به خارج از کشور هستیم و داریم این محصولات را به کشور های اطراف ارسال می نماییم.

کود مرغی مایع، ترکیب شیمیایی بسیار متفاوت نسبت به سایر کود های حیوانی دیگر دارد. این به این علت است که، در کود مایع مرغی مقدار نسبتا زیادی اسید اوریک و سایر اوریدها وجود دارد و این مواد ها شکل های مختلفی از اوره هستند و برای گیاهان زراعی می توانند می تواند کاملا سمی باشد.

کود مرغی مایع تازه که در کارخانه تولید می شود حدود هفتاد درصد رطوبت دارد. اگر این کود، به درستی نگهداری نشود و به مزرعه منتقل نگردد و کود بسیار با ارزشی است.

عرضه کود مایع مرغی

عرضه کود مایع مرغیتولیدکننده کود مرغی در اصفهان فراوان هست، آنها سعی دارند مواد اولیه ای که برای تولید محصول استفاده می کنند بسیار مرغوب باشد و مدت زمان ماندگاری بالاتری داشته باشد.

کود مایع مرغی، تركيبی كاملی از عناصر ماكرو، ريزمغذی ها و انواع اسيد آمينه است و همچنین دارای درصد بالايی از اسيد هيوميك مورد نياز گياهان است، كه می توان آن را نتيجه تكنولوژی جدید فراوری و تركيب عناصر مواد ارگانيک دانست.

اگر بخواهیم از تاثیرات مهم این کود بر روی گیاهان صحبت کرد می توان گفت، موجب افزایش جذب عناصر غذایی پر مصرف، از جمله فسفر و نیتروژن در سبزی بشود و همچنین سرعت جوانه زنی را افزایش می دهد.

مهمترین مزیت این کود برای گیاهان، افزایش مقاومت گیاه در برابر تغییرات آب و هوایی. در فصل تابستان، با گرمای زیاد یک شک به سبزی وارد می شود در زمستان ازسرما هم همین حالت پیش می آید، اما با وجود استفاده این کود ما می توانیم به راحتی از این اتفاقات در امان باشیم.

قیمت انواع کود های حیوانی

قیمت انواع کود های حیوانیدر حال حاضر انواع کود مرغی موجود هست که به نوعی می شود گفت کود حیوانی هست، این محصولات کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند، باید در نظر داشته باشید که برای کار شما کدام مدل مناسب هست، اگر تجربه و اطلاعات لازم را ندارید، می توانید از کارشناس کمک بگیرید.

در حال حاضر ما تعداد زیادی توزیع کننده کود مرغی در ایران داریم، که همه آنها سعی دارند که بهترین کیفیت را، دست مشتری هایشان بدهند، تا اینطوری بتوانند مشتری های ثابت پیدا کنند.

کود های حیوانی از جمله کود های باکیفیتی هستند که به علت ارگانیک بودن، افراد بیشتر برای کشاورزی از آن استفاده می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا