کود مرغی

خرید بهترین کود مرغی خشک

آیا می دانید بهترین کودهای مرغی تولید شده در ایران حاوی چه موادی می باشند؟ آیا می دانید بهترین شرایط برای نگهداری کودهای مرغی چه شرایطی است؟ خشک کردن کودهای مرغی چه مزایایی می تواند داشته باشد؟
کودهای مرغی تهیه شده از فضولات مرغ های گوشتی، تخمگذار و مرغ های مادر بوده و این کودها سرشار از مواد آلی، فسفر، ازت کل، پتاسیم و عناصر ریز مغذی مانند مس، روی، آهن و منگنز می باشد. کودهای مرغی به سبب مواد غذایی زیادی که در خود دارند از بهترین مکمل ها برای تقویت و حاصلخیزی خاک بشمار می آیند.

کودهای مرغی به سبب مقادیر زیادی اسید اوریک و سایر اوریدهایی که در خود دارند ترکیبات شیمیایی بسیار متفاوتی نسبت به سایر کودهای حیوانی دارا می باشند.

کودهای مرغی چنانچه به درستی استفاده و نگهداری شوند، کودهای بسیار با ارزشی هستند. این کودها دارای 70 درصد رطوبت در خود می باشند که خشک کردن این کودها می تواند مزایای زیادی داشته باشد. از جمله مزایای کودهای مرغی کم شدن حجم آنها بوده که چیزی معادل 30 درصد از حجم آنها کم می شود و امر نگهداری و حمل و نقل انها را سهولت می بخشد. و دیگر اینکه کودهای مرغی خشک شده در طی فرآیند خشک سازی، ضدعفونی شده و آلودگی های خود را بطور کامل از دست می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا