کود مرغی مایعکود مرغی مایع درجه یکویرایش عکس، انجام شد

تولیدکنندگان کود مرغی مایع درجه یک

تولید کنندگان کود مرغی مایع درجه یک با روش های نوین و پیشرفته اقدام به تولید بهترین نمونه های کود مرغی نموده اند و با توجه به نیاز بالایی که صنعت کشاورزی در زمینه استفاده از این محصول دارا می باشد به اشکال مختلف و بسته‌ بندی های گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و از کاربرد، کارایی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

کود عمومی رشد 2

مراحل تولید انواع کود مرغی

کود آگروتین 15

کود مرغ به عنوان یکی از انواع کودهای طبیعی و ارگانیک می باشد که دارای مصارف کشاورزی و باغبانی بسیار زیادی بوده و برای رشد و نمو انواع گیاهان و گل‌ ها بسیار مفید و مناسب می باشد و همین عامل بر طرح‌ تولید این محصول به اشکال مختلف و به صورت عمده تاثیر مثبتی گذاشته است.

کود مرغ دارای انواع مختلف بوده که عمدتاً به شکل پلت، مایع، گرانول و غیره تولید می گردد که فرآیند تولید آنها یکسان اما در نهایت به اشکال مختلف وارد بازار فروش می گردند.

برای تولید انواع کود مرغی ابتدا حجم انبوهی از فضولات مرغ از مرغداری ها و مکان هایی که در زمینه پرورش طیور مختلف فعالیت می‌ کنند جمع آوری می گردند، سپس حجم بالای جمع‌ آوری شده را با استفاده از روش‌ های مختلف خشک می کنند و آنها را برای فرآیند تولید آماده می نمایند.

بعد از خشک کردن فضولات مرغ آنها را با ترکیبات مختلف و مواد معدنی دیگری که می‌ تواند بر افزایش کیفیت آنها تاثیر گذارد مخلوط نموده و وارد دستگاه تولید می نمایند و در آنجا به شکل پودر شده خارج می گردد.

سپس با استفاده از دستگاه دیگری آنها را به شکل پلت، گرانول و یا مایع تبدیل نموده و روانه بازار فروش می نمایند.

انواع کود مرغی که تولید می‌ شود به شکل فله ای یا بسته بندی در بازار عرضه می‌ شوند که هر کدام از آنها دارای وزن های مختلف می باشند، به گونه ای که نمونه‌های مایع آنها به اشکال کود مرغی لیتری، کود مرغی سطلی و نمونه های مختلف دیگر به فروش می‌ رسد.

مرکز صادرات کود مرغی مایع درجه یک

کود مس

مرکز صادرات کود مرغی مایع درجه یک این محصول را که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد را با کیفیت عالی و درخور بازارهای جهانی به کشورهای مختلف صادر می کند و با توجه به اینکه این محصول امتیازهای لازم برای صادرات را فراهم نموده است بر بازار فروش و خط تولید آن نیز تاثیر می گذارد.

این مرکز صادر کننده با شناخت نیاز بازار هدف خود در کشورهای مختلف این محصول را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان و متقاضیان خود در کشورهای مختلف دنیا قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا