کود مرغی

بهترین مرکز پخش کود مرغی پودری

آیا می دانید کودهای مرغی پودری چه کودهایی هستند و چه خصوصیاتی دارند و بهترین این کودها بیشتر برای استفاده در چه مصارفی تولید شده و در مرکز های خرید سراسر کشور عرضه و پخش می شوند؟
امروزه در تمامی کشورها، کشاورزی ارگانیک رونق پیدا کرده و جهان دارد به سمت تولید محصولات سالم پیش می رود. در کشاورزی ارگانیک نیز استفاده از کودهایی مرغوب، سالم و ارگانیک اهمیت ویژه ای دارد.

کودهای مرغی ارگانیک کودهایی هستند که منشأ طبیعی داشته و مواد شیمیایی در آنها هیچ جایگاهی ندارد. از جمله کودهای ارگانیک می توان کودهای حیوانی را نام برد که بهترین و کامل ترین آنها کودهای مرغی می باشند. چرا که کودهای مرغی را از مجموع ادرار و مدفوع مرغ ها تولید می کنند در صورتی که باقی کودهای ئامی تنها از مدفوع دام ها تهیه می کنند.

کودهای مرغی پودری کودهایی هستند که قدرت بالایی در جذب و ذخیره آب دارند و این سبب می شود محصولاتی که با این کودها تغذیه می شوند را بتوان مدت زمان طولانی تری نگهداری و انبار داری کرد.

کودهای مرغی پودری کودهایی حاوی NPK طبیعی و همچنین عناصر ریز مغذی مانند مس، آهن، روی و منگنز می باشد که به سبب آزادسازی تدریجی و آرام این عناصر، کودهای مرغی پودری مدت زمان طولانی تری را در خاک می مانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا