کود مرغی

بزرگترین مرکز پخش کود مرغی پلیت شده

آیا می دانید کودهای مرغی پلیت شده را چگونه و به چه منظور تولید می کنند و آنها را در بزرگترین مرکز های پخش سراسر کشور عرضه می کنند؟ آیا می دانید این کودهای مرغی چه مزایایی دارند؟
کودهای مرغی پلیتی تهیه شده از کودهای مرغی خام و فضولات بستری مرغ های گوشتی و تخمی جمع آوری شده از مرغداری ها می باشند که این کودها را پس از جمع آوری، پاکسازی و خشک سازی و غنی سازی کرده و پس از انجام این فرآیند آنها را با دستگاه های مخصوص فشرده کرده و به شکل پلیتی در می آورند. کودهای مرغی پلیتی کودهایی کامل هستند که تمام نیاز غذایی گیاهان را تأمین می کنند.

کودهای مرغی پلیتی کودهایی ارگانیک هستند که حتی با کوددهی مداوم با آنها و استفاده از آنها در مدت زمانی طولانی هیچ ضرر و خطری برای گیاهان ندارند و موجب تقویت و حاصلخیزی خاک و اصلاح ساختار فیزیکی آن می شود. کودهای مرغی پلیتی همچنین رشد، باروری و ریشه زایی را در گیاهان افزایش می دهد.

کودهای مرغی پلیتی دارای عناصر NPK یا همان عناصر نیتروژن، پتاسیم و فسفر بوده و علاوه بر آنها دارای عناصر ریز مغذی از جمله مس، روی، آهن و منگنز می باشند.

کودهای مرغی پلیتی قابل استفاده با تمامب دستگاه های کوددهی بوده و عناصر موجود در آنها با بارندگی های پی در پی آبشویی نمی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا