کود مرغی

مرکز پخش کود مرغی غنی شده

آیا می دانید دلایل تولید و پخش کودهای مرغی پلیت شده چیست؟ آیا می دانید کودهای مرغی غنی شده از چه عناصر یا موادی تشکیل می شوند؟ آیا می دنید هنگام خرید این محصولات از مراکز پخش کود مرغی چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید؟
با توجه به توسعه صنعت کشاورزی و باغداری در ایران قسمت عظیمی از کشور را زمین های تحت کشت فرا گرفته است از این رو لازم است موادی را برای تأمین عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان و تقویت خاک تهیه کنیم که بعد از بررسی ها و آزمایشات فراوان توسط متخصصان کود مرغی غنی شده را جهت ایجاد حداکثر عملکرد و بهبود کیفیت محصولات تولید نمودیم.

کودهای مرغی غنی شده را از کود مرغی خالص تهیه می کنند بطوری که 85 درصد آن را کود مرغی خام و 15 درصد دیگر آن را عناصر غذایی مورد نیاز مانند اوره، فسفر، منیزیم، پتاسیم، روی، مس و آهن اضافه می کنند.

استفاده از این کودها در باغها باعث خوشرنگ شدن میوه، افزایش میزان باردهی درختان، کاهش میزان آبیاری و بالا رفتن کیفیت محصولات می گردد.

برخی از عرضه کنندگان این کودها به منظور پایین آوردن قیمت نهایی علاوه بر اضافه نکردن مواد مفید بلکه ممکن است موادی را اضافه کنند که برای گیاعان مضر هم باشد پس نهایت دقت را در هنگام خرید بعمل آورید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا