کود آلی مایع مرغیکود آلی مایع مرغی فله ای

فروش مستقیم کود آلی مایع مرغی فله ای

کود آلی مایع مرغی محصولی است که از کود مرغ و طیور مختلف دیگر به دست می‌آید و اغلب توسط کارخانه های تولید کننده این کود ماده اولیه آن یعنی کود مرغ داری ها خریداری شده و با انجام فرآیندهای مختلف بر روی آن به کودی مناسب و عالی برای گیاه تبدیل شود؛ فروش مستقیم کود آلی مایع مرغی فله ای توسط تولیدکننده این محصول با قیمت مناسب انجام می‌شود و خریداران از سراسر کشور می‌توانند در ارتباط مستقیم با این فروشنده نیاز خود را بی واسطه و با نرخی باورنکردنی تامین کنند.

فروش مستقیم کود آلی مایع مرغی فله ای

نکته مهم در تولید کود مرغی

نکته مهم در تولید کود مرغی تولید کود مرغی اعلا نیازمند دقت فراوانی است و امروز دیگر کود مستقیم از مرغداری به زمین کشاورزی منتقل نمی‌شود بلکه در کارخانه ها فرایندهای متعددی بر روی آن انجام می گیرد تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را در رشد گیاه داشته باشد و کمترین میزان آلایندگی را ایجاد کند.

این محصول خاص از کود انباشته شده در سالن های مرغداری به دست می‌آید و به این ترتیب این کود ابتدا جمع آوری شده سپس از نظر نوع ترکیبات موجود در آن به ویژه سه عنصر پتاسیم، فسفر و ازت موجود در آن مورد بررسی قرار می گیرد.

این کود بیشترین تاثیر گذاری را در رشد گیاه دارد و در مرحله اول تناسب بین این کود های شیمیایی در کارخانه ایجاد می شود و به این شکل برای این که رشد گیاه مناسب باشد باید بین این سه نسبت مناسبی به وجود داشته باشد.

نکته بسیار مهمی است که در تولید کود مرغی حتماً باید مورد توجه قرار گیرد این است که این کودها معمولاً حاوی میکرو ارگانیسم های مختلفی هستند که از کرم های انگلی گرفته تا عامل باکتریایی و ویروسی را شامل می‌شوند به همین دلیل لازم است این محصولات از این نظر نیز مورد بررسی قرار گیرند و با استفاده از روش‌های مناسب کود نسبت به این ترکیبات کاملاً پاک شود.

شرکت صادراتی کود آلی مایع مرغی فله ای

شرکت صادراتی کود آلی مایع مرغی فله ای بهترین کود آلی مایع مرغی به صورت فله ای توسط شرکت صادر کننده این محصول ارائه می‌شود و کسانی که مایل به تهیه این کود هستند می‌توانند از طریق این شرکت نیاز خود را هم برای داخل کشور و هم برای خارجی تامین نمایند تا این کود خاص با قیمت تمام شده بسیار ارزان‌تر از واسطه‌ها در اختیار آنها قرار گیرد.

این شرکت صادراتی دبه های کوچک و بزرگی برای بسته بندی و فروش کود مرغی در نظر گرفته است تا حمل و نقل آن راحت باشد و به کیفیت کود کمترین آسیبی طی صادرات و حمل و نقل در داخل کشور وارد نشود؛ این شرکت صادراتی راه های جدید و امروزی به خریداران ارائه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به روش اینترنتی اشاره کرده که از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا وب سایت اینترنتی انجام می‌گیرد و در این نوع فروش بهترین و پایین ترین قیمت ممکن در نظر گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا