کود مرغی

بهترین تولید کننده انواع کود مرغی ارگانیک

آیا می دانید کودهای مرغی ارگانیک چه کودهایی بوده و مصرف کننده های کودهای شیمیایی به چه دلیل استفاده از کودهای شیمیایی را کنار گذاشته و به استفاده و تولید کودهای مرغی روی آورده اند؟
کودهای مرغی ارگانیک کودهایی هستند که منشأ کاملا طبیعی داشته و هیچ ماده شیمیایی در آن دخالت ندارد. این کودها عاری از هرگونه مواد مضر برای گیاهان بوده و استفاده مداوم از آنها هیچ ضرری برای خاک ها ندارد و موجب بهبود ساختار خاک شده و موجبات بهبود کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی را فراهم می کند. امروزه مزایا و فواید کودهای ارگانیک مرغی و کشاورزی ارگانیک بر هیچ کس پوشیده نیست.

کودهای مرغی ارگانیک در مقایسه با کودهای شیمیایی مواد بسیار مفیدی و کاملی بوده و تمام 12 عنصر غذایی مورد نیاز گیاهان و خاک ها را دارا بوده و اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند از ریشه سوزی گیاهان جلوگیری می کنند. این کودها هیچ ضرری برای محیط زیست و جانداران ندارد و به تقویت و حاصلخیزی خاک نیز کمک می کنند. در صورتی که کودهای شیمیایی تنها 3 عنصر از 12 عنصر را دارا بوده و تنها تغذیه گیاهان را فراهم می کند. این کودها در بسیاری از مواقع موجب آسیب زدن به گیاهان شده و سلامت محیط زیست و جانداران را به خطر می اندازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا