کود مرغی

تولید بهترین کود مرغی فشرده

آیا می دانید که امروزه تولید کنندگان کودهای مرغی به چه دلایلی کودهای مرغی را فشرده سازی می کنند؟ آیا می دانید فشرده سازی کودهای مرغی در بهترین شرایط چه مزایایی می تواند داشته باشد؟
امروزه با اهمیت پیداکردن استفاده از کودهای مرغی در کشاورزی و سایر مصارف، تولید کنندگان کودهای مرغی به تحقیق و بررسی های زیادی در مورد کودهای مرغی پرداخته و به تولید شکل های مختلفی از این کود اقدام نموده اند.

یکی از مراحل فرآوری کودهای مرغی، تغییر ساختار فیزیکی کودها بوده که در این مرحله کودهای مرغی را با دستگاه های مخصوص فشرده کرده و به شکل های گوناگون از جمله پلیتی و گرانوله در می آورند.

فشرده سازی کودهای مرغی می تواند مزایای بسیاری داشته باشد و بسیاری از مشکلات را حل نماید.

یکی از مشکلات استفاده از کودهای مرغی پر هزینه بودن امر انبار داری، نگهداری و حمل و نقل کودها می باشد که با فشرده سازی کودهای مرغی حجم ظاهری کودهای مرغی کاهش یافته و امر نگهداری و حمل و نقل کودها را سهولت می بخشد.

کودهای مرغی فشرده به راحتی و با همه ی دستگاه های کودپاش می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و کار کوددهی مزارع را بسیار آسان کنند.

کودهای مرغی فشرده در حجم بسیار کمی مقدار بسیار زیادی مواد غذایی داشته که با استفاده از آنها در پای گیاهان در مدت زمان بیشتری مواد غذایی گیاهان را فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا