دسته‌بندی نشده

فروشگاه خرید کود مرغی مناسب گندم

کود مرغی یکی از مناسب ترین کودها برای گندم می باشد که شما می توانید به راحتی از فروشگاه پیش رو برای خرید آن با قیمت مناسب و ارزان اقدام نمایید.
یکی از کودهایی که تقریبا در بیشتر محصولات کشاورزی و درختان از آن استفاده می شود و فواید بی نظیری هم دارد، کود مرغی است که دارای مواد آلی و معدنی مناسبی می باشد که بسیار مفید برای خاک، ریشه گیاه و خود محصول است و کیفیت محصولات را چند برابر می کند.
امروزه کشاورزانی که در زمین های خود گندم کشت می کنند هم باید از کودهایی برای تقویت و بهتر شدن کیفیت محصول خود استفاده کنند و کود مرغی می تواند بهترین غذا برای گندم زارها باشد.
یکی از مواد آلی و مغذی که در کود مرغی وجود دارد و باعث می شود در بیشتر محصولات کشاورزی و از همه مهتر گندم استفاده شود، وجود ازت است که همین امر به مرغوب بودن محصول می افزاید و کشاورزان و باغداران استفاده ی زیادی از این کود می کنند و خوشبختانه تأثیر آن را هم می بینند.

خرید کود مرغی

کود مرغی پلیتی

کود مرغی پلیت شده دارای مواد آلی است و کاملا ارگانیک بوده و برای خاک بسیار مفید می باشد و نیتروژنی که در این کود وجود دارد خواص آن را چند برابر می کند که باعث تقویت بهتر خاک و درختان می شود.
این کود از هیچ گونه میکروبی که بتواند به گیاه آسیب بزند برخوردار نیست و ضدعفونی شده می باشد که باعث می شود کیفیت محصول و از همه مهتر به پربار بودن محصول کمک زیادی کند.
کود مرغی پلیتی کاملا غنی شده است و نمی تواند به ریشه گیاه و خاک آسیب وارد کند بلکه با هر بار آب زدن به درخت کارایی آن بهتر و بیشتر می شود و در اثر آبیاری و باران از بین نمی رود.
این کود تقویتی دارای گوگرد، آهن، منیزیم و عناصر آلی و معدنی بسیاری می باشد که خواص زیادی دارد.
استفاده از این کود باعث می شود که رنگ خاک تیره تر و سیاه تر شود و همین امر سبب شده تا خاک بتواند انرژی های لازم و ضروری را بهتر جذب کند و آن را افزایش دهد.
کود مرغی می تواند به گیاه یا درخت کمک کند که آب را در خود نگه دارد و خشک نشود.
از این کود تقویتی در باغ ها، گلخانه ها و محصولاتی نظیر ذرت، سویا، پیاز و … استفاده زیادی می شود و یک غذای مناسب برای این محصولات است.
برای تهیه این کود می توانید با این سایت در ارتباط بوده و در حجم دلخواه آن را سفارش دهید و با ارزانترین قیمت و کیفیت بالا و تضمین شده آن را تحویل بگیرید.
منبع: بازار کود ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا