کود آلی مایع مرغیکود آلی مایع مرغی صادراتی

عرضه عمده کود آلی مایع مرغی صادراتی

کود آلی مایع مرغی صادراتی حاوی ترکیبات مورد نیاز جهت رشد هر چه بهتر گیاهان است که امروزه در مزارع مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود قابلیت تامین تمامی مواد مورد نیاز زمین های کشاورزی جهت آماده سازی برای کشت را دارد که سبب افزایش تقاضا برای خرید آن شده است. عرضه عمده این محصولات مزیت هایی را برای فعالین حوزه کشاورزی به همراه خواهد داشت.

عرضه عمده کود آلی مایع مرغی صادراتی

خصوصیات بهترین نوع کود مرغی مایع

خصوصیات بهترین نوع کود مرغی مایع کود مرغی مایع به صورت کاملاً تمام اتوماتیک و در کارخانجات حرفه ای تولید و روانه بازار مصرف می شود. برای این منظور پس از جمع آوری فضولات از مزارع پرورش ماکیان آنها را در یک مخزن برای مدت زمان معینی نگهداری می کنند.

طی فرآیند تولید با ایجاد یک محیط اکسیژنه فضولات تبخیری شده و توسط میکروارگانیسم های تخصصی به کود تبدیل می شود. در نهایت مواد آلی و معدنی مورد نیاز را به آن اضافه می کنند. این ترکیبات اولیه همواره با مایع محلول را کود مرغی می نامند که نقش بسزایی در آماده سازی زمین جهت کاشت فصلی و رشد هر بیشتر محصولات دارد.

به طور کلی کود مرغی مایع سبب اصلاح بیولوژیکی خاک می شود و حاوی مقادیر زیادی از ریز مغذی ها، ازت، پتاسیم، فسفر و … است. برخی از بهترین و مهمترین خصوصیات انواع کود مرغی جدید عبارتند از:

  • قابلیت جلوگیری از چسبندگی خاک های رسی
  • افزایش قابل توجه مواد آلی خاک
  • بهبود حاصلخیری زمین
  • افزایش تخلخل و نفوذپذیری خاک
  • بهبود مقاومت گیاهان نسبت به تنش های محیطی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کود مرغی مایع در بین تمامی نمونه های تولیدی کود از فضولات حیوانی بیشترین میزان فسفر، پتاسیم و نیتروژن را دارد. به همین علت نیز برای خاک هایی که نیتروژن کافی ندارند، بهترین انتخاب است.

فروش کود آلی مایع مرغی صادراتی

فروش کود آلی مایع مرغی صادراتی انواع کود مرغی مایع به صورت بسته بندی های پلاستیکی و در واحدهای 5، 10، 15 و 20 لیتری به بازار عرضه می شوند. البته سفارش فله ای این محصولات با حجم های بالاتر متناسب با نوع نیاز مزارع و باغ ها امکان پذیر است. برای این منظور سفارش مستقیم از مراکز تولیدی و نمایندگی های فروش راهکار مناسب ترین با هدف کاهش قیمت نهایی است.

نکته مهم اینکه جمع آوری کود از مرغداری ها در زمان مناسب اهمیت زیادی در کیفیت این محصولات خواهد داشت. چرا که جمع آوری سریع موجب می شود تا حجم کمتری از مواد آلی موجود در آنها از بین برود. همین امر نیز سبب شده تا شاهد عرضه کود آلی مایع مرغی با درجات کیفی و تاثیرگذاری متفاوت بر روی زمین های کشاورزی باشیم. بنابراین انتخاب مراکز فروش معتبر و برندهای کود مرغی فله ای اهمیت زیادی در حضول نتیجه بهتر بعد از استفاده از آنها خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا