کود مرغی

نمایندگی فروش کود مرغی هدکا در خوزستان

هدکا یکی از معروف ترین برندهای کود مرغی در استان خوزستان است. نمایندگی فروش بازار کود ورمی کمپوست ایران در این استان مفتخر است که عرضه کننده این محصول می باشد.
کود مرغی هدکا کاملا طبیعی بوده یعنی از طبیعت ساخته شده و بار دیگر به طبیعت باز گردانده می شود. بنابراین نام ارگانیک را به خود گرفته است. فضولات مرغ مادر در کارخانه های تولید کننده کود مرغی در دمای 70 درجه به مدت سه ساعت مورد خشک شدن و استریل شدن قرار می گیرند و صد در صد خالص سازی می شوند. اگر این کود مرغی در نظر داشته باشد تا پلت شده شود، توسط ماشین آلاتی به تغییر شکل فیزیکی آن پرداخته می شود.
استان خوزستان که مجهز به نمایندگان پخش تمامی فرآورده های کود مرغی با برند شناخته شده و معروف هدکا می باشد برای استفاده از این کود مرغوب در نخلستانها و دیگر باغات کشور فصل پاییز تا بهار را توصیه می کند.
اما برای زمین های زراعی بهترین زمان استفاده از کود مرغی هدکا قبل از کاشت بذر می باشد. مدیران گلخانه ها بهتر است توجه داشته باشند که کود هدکا بهترین کود برای استفاده در طول سال به حساب می آید. نمایندگان پخش  فرآورده های کود مرغی هدکا شما را با انواع نمونه ها کود مرغی که برگرفته از شرکت های کانادایی می باشند، آشنا خواهند ساخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا