کود مرغی

مرکز فروش عمده کود مرغی اصلاح شده

آیا می دانید هدف از اصلاح سازی کودهای مرغی چیست؟ آیا از فواید کودهای مرغی اصلاح شده اطلاعی دارید؟ این کودهای مرغی اصلاح شده عموما به چه شکلی در بازار و مراکز فروش عرضه می گردند؟
کودهای مرغی اصلاح شده با هدف تولید کودی مرغوب و سالم و جلب رضایت کشاورزان و مصرف کندگان تولید می شود که به موجب تولید آن، کودی سالم، غذایی سالم و انسانی سالم خواهیم داشت. کودهای مرغی اصلاح شده تغذیه مناسب گیاهان را فراهم کرده و به حاصلخیزی خاک کمک می کند.
کودهای مرغی اصلاح شده به عنوان یک منبع غذایی عالی و مفید برای محصولات زراعی مورد استفاده قرار می گیرند.

 کودهای مرغی را به این دلیل اصلاح سازی می کنند که کودهای مرغی تازه یعنی همان فضولات مرغی جمع اوری شده از مرغداری ها به سبب داشتن برخی آلودگی ها و بیماری ها در خود مانند پاتوژن ها، موجب سوختن ریشه ی گیاهان و آسیب های جدی در گیاهان می شوند و همچنین نگهداری این کودها در فضای آزاد موجب هدر رفت مواد غذایی موجود در کودها می گردد از این رو توصیه کرده اند که کودهای مرغی را به محض جمع اوری فرآوری کرده و اصلاح سازی نمایند تا بیماری ها آلودگی ها و کاتوژن های موجود در آنها نابود شده و از هدر رفت مواد غذایی موجود در انها جلوگیری شود.

کودهای مرغی اصلاح شده پس از فرآیند اصلاح سازی نوبت به تغییر شکل ظاهری انها می رسد که در این هنگام کودهای مرغی را با دستگاه های مختلف به اشکال مختلف از جمله پلیتی، گرانوله و پودری در می آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا