کود مایع مرغی

قیمت کود مایع مرغی اعلا

کود مایع مرغی اعلا به وفور صورت می گیرد، زیرا ایران یکی از کشورهایی است که این محصولات را به فراوانی مورد استفاده قرار می دهد؛ همانطور که می دانید صنعت کشاورزی در ایران بسیار فعال می باشد و فعالیت های گسترده ای در زمینه پرورش انواع میوه، صیفی جات، سبزی جات و … در کشورمان روزانه صورت می گیرد؛ از این رو طبیعی است که تولیدکنندگان مختلفی در ایران بهترین کود مرغی مایع و … را برای این عرصه تولید و ارائه کنند.

قیمت کود مایع مرغی اعلا

بهترین نمونه کود مرغی برای درخت انگور

بهترین نمونه کود مرغی برای درخت انگور در سال های اخیر که کشت های بی رویه و مستمر در زمین های کشاورزی سبب ضعیف شدن خاک و از بین رفتن مواد مغذی موجود در آن شده، بحث استفاده از کودهای ارگانیک بیش از پیش مطرح شده است. کود مایع مرغی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از جمله کودهای آلی و طبیعی بوده که امروزه برای باروری هرچه بیشتر زمین های کشاورزی استفاده می شود.از مهمترین ویژگی های کود مایع مرغی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بهترین کود مایع مرغی حاوی مواد آلی مختلفی مانند هیومیک اسید، فولیک اسید و… می باشد. انواع مختلفی از مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر و پتاسیم را در خود دارد. اضافه کردن این کود به زمین می تواند تنش های ایجاد شده در خاک را کاهش داده و به احیای مجدد خاک کمک کند. ریشه های گیاه را تحریک کرده و جذب مواد مغذی با سرعت بیشتری انجام می شود و لذا گیاه رشد سریع تری خواهد داشت. فعالیت میکروارگانیسم ها به کمک کود مایع مرغی و غنی تر شدن خاک از مهمترین مزایای استفاده از این نوع کود ارگانیک می باشد.

کود مرغی مایع برای گندم

کود مرغی مایع برای گندم همانطور که می دانید کود مرغی از جمله کودهای آلی تولید شده در کشور بوده که به دلیل ارگانیک بودن بهترین گزینه برای کود دادن به درختان مختلف و همچنین صیفی جات می باشد. این کود به دلیل آنکه به خوبی می تواند خواص فیزیکی و شیمیایی خاک را بهبود بخشیده و آن را اصلاح نماید، در سال های اخیر به وفور توسط کشاورزان مورد استفاده قرار گرفته است. نحوه و میزان مصرف کود مرغی مایع برای صیفی جات بسته به شرایط زمین، نوعی صیفی زمان و فصل کوددهی متفاوت است.

بهترین زمان برای دادن کود مرغی به صیفی جات فصل زمستان به خصوص در دی و بهمن می باشد. چون این کود سرشار از نیتروژن می باشد، زمان نسبتا زیادی را لازم دارد که کاملا تجزیه شده و به داخل خاک نفوذ نماید. لذا تا زمان برداشت محصول و زمان کود دادن باید یک فاصله چند ماهه وقفه ایجاد شود تا هم کود بتواند به خوبی تجزیه شود و هم محصول کاشته شده بتواند به خوبی از آن تغذیه نماید.

این نکته را هم باید مدنظر داشت که کود مرغی مایع نباید به تنهایی به خاک اضافه شود چرا که ممکنست نتیجه عکس داده و سبب از بین رفتن محصول شود. لازمست تا مقدار کود با توجه به سطح زیر کشت با دیگر کودها مخلوط شود. در حالت استاندارد برای یک هکتار زمین زیر کشت صیفی جات حدود ده کیلوگرم کود مرغی نیاز است. مخلوط کردن متناسب این کود با دیگر انواع کودها سبب می شود تا جذب مواد غذایی موجود در آن با سرعت بیشتری انجام شود.

در مورد کود مایع مرغی باید عنوان نمود که این نوع کود نسبت به دیگر انواع کودهای آلی مقدار بیشتری از ریز مغذی ها را داراست و به همین دلیل بیشتر می توان از آن برای ثمردهی انواع صیفی جات که چه در زمین کشاورزی و چه در گلخانه ها کشت می شود، استفاده نمود.

عناصر موجود در کود مرغی

عناصر موجود در کود مرغی خرید کود مرغی اعلا را می توانید هم به صورت عمده و هم جزیی انجام دهید. برای خرید کود مرغی ارگانیک روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید بدون دردسر و در کمترین زمان به صورت مستقیم آن را سفارش دهید. همانطور که می دانید کود مرغی به دلیل طبیعی بودن یکی از بهترین کودهایی است که در کشاورزی مدرن امروزه مورد استفاده قرار گرفته و بازدهی محصول را تا چند برابر افرایش می دهد. همین ویژگی سبب شده تا خرید آن در سال های اخیر رونق بیشتری پیدا کند.

مرکبات شامل انواع مختلفی از میوه ها می باشد. درختان مرکبات از آن دست درختانی هستند که برای ثمردهی و باروری بالا نیازمند استفاده از کودهای ارگانیک و سالم می باشند. یکی از بهترین کودهای طبیعی موجود در بازار که امروزه برای به ثمر نشستن مرکبات استفاده می شود و بازدهی بسیار خوبی هم داشته است، کود مایع مرغی است. کشاورزان در فصول مختلفی از این نوع کود ارگانیک در فواصل زمانی خاص استفاده می کنند اما بهترین زمان برای آنکه درخت بیشترین بهره برداری از کود داشته باشد، فصل زمستان و در ماه های دی تا اواسط بهمن می باشد.

برای آنکه هم مرکبات از فواید این کود بیشترین بهره را ببرند و هم آسیبی به درخت وارد نشود، باید کود مرغی را در فاصله نیم متری از درختان در سطح خاک پخش کرد. چون این کار در فصل سرد و زمان بارندگی اتفاق می افتد، کود به آرامی جذب درخت می شود. به دلیل غنی بودن این کود باید مقدار آن به میزان مشخص شده و با توجه به نوع درخت مورد استفاده قرار گیرد. از طرف دیگر باید حتما مقدار ازت موجود در خاک هم اندازه گیری شود تا مقدار کود مرغی مایعی که به زمین داده می شود، بیش از حد مجاز نباشد.

عرضه کود مایع مرغی اعلا

عرضه کود مایع مرغی اعلا فروش کود انواع کود مرغی به صورت عمده انجام می گیرد. می دانید که در فروش عمده به دلیل آنکه عرضه محصول به صورت یکجا انجام می گیرد، قیمت ها شکسته شده و خریداران بزرگ می توانند نیازشان را یکجا و با پرداخت هزینه کمتری تامین کنند. در حال حاضر فروش و توزیع کود مرغی علاوه بر روش حضوری به صورت غیرحضوری هم انجام می شود. در این روش مشتری می تواند برای ثبت سفارش و خرید به صورت اینترنتی اقدام نماید. اگر شما هم از خریداران کود مایع مرغی هستید و می خواهید آن را بدون واسطه و با بهترین کیفیت به صورت آنلاین سفارش دهید، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

ما به عنوان مرکز فروش کود مایع مرغی در تلاشیم تا محصولی باکیفیت و کاملا ارگانیک را به دست خریداران در سراسر کشور برسانیم. فروش بدون واسطه سبب شده تا نرخ های اعلامی کمتر از قیمت بازار آزاد باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی علاوه بر زمان، در هزینه پرداختی هم صرفه جویی کرده و خریدی کاملا امن و مطمئن را تجربه نمایید. فروش آنلاین این مزیت را دارد که مشتری می تواند بدون در نظر گرفتن زمان خاص و به صورت 24 ساعته برای خرید اقدام کند. بسته به نیاز خود و مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، می توانید برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا