کود سولفات آهن

قیمت کود سولفات آهن خارجی اصل

قیمت کود سولفات آهن خارجی اصل در عمده فروشگاه های سراسر کشور کاملا متغییر می باشد. که تمامی این اختلاف قیمت ها بستگی به کشور سازنده، و کاربرد آن دارد. اگر فردی قصد خرید کود آهن را داشته باشد بهترین گزینه پیشنهادی خریداری کردن از تامین کننده دست اول می باشد. به این دلیل که اختلاف قیمت بسیار زیادی بین تامین کننده اصلی با دیگر فروشگاه ها وجود دارد.

قیمت کود سولفات

بهترین راه برای خرید خوش قیمت کود

قیمت کود سولفات آهن پودری در بازار تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان هم خرید و فروش شده است، اگر فرد خریدار بتواند با وارد کننده اصلی انواع کودهای آهن ارتباط بگیرد قیمت ها تا حد بسیاری کاهش می یابد. کودهای آهن پودری برای مصرف کننده بین ۴۰ هزار تا ۶۰ هزار تومان می باشد که این اختلاف قیمت بستگی به همان کشور سازنده دارد، در ضمن قیمت اعلام شده برای فروشگاه ها با تخفیفات ویژه همراه می باشد.

قیمت کود سولفات

انواع مختلف کود آهن

  • کود کلات آهن پودری
  • کود سولفات آهن پودری
  • کود کلات آهن مایع
  • کود سولفات آهن مایع

قیمت کود سولفات قیمت کود سولفات

انواع مصارف کودهای آهن

  1. برای انواع باغات میوه، مرکبات، و …….
  2. برای انواع مزارع صیفی جات، چغندر، ذرت، گندم، حبوبات، و ……

قیمت کود سولفات  قیمت کود سولفات

بهترین زمان برای کود دهی

بهترین زمان برای تزریق کود آهن در گیاهان همان ابتدای پنجه زنی، و در درختان نیز از همان ابتدای شکوفه زنی می باشد که عمل تزریق در تمامی گیاهان و درختان کاملا متغییر می باشد که در این رابطه می بایست با مشاورین فروش ارتباط برقرار کرد تا عمل تزریق کود به بهترین شکل صورت پذیرد.

قیمت کود سولفات  قیمت کود سولفات

ویژگی های کود آهن

  1. حلالیت ۱۰۰ درصدی در آب
  2. قابلیت محلول پاشی
  3. تامین کننده همزمان نیاز گیاه به آهن و روی
  4. شادابی برگ درختان و میوه جات

قیمت کود سولفات

آیا با کود آهن آشنایی دارید

آهن را می توان جزو عناصر مورد نیاز در تمامی گیاهان نام برد، که در مواقع لازم کمبودات خود را از طریق این کود تامین کنند. به همین خاطر محققان کشاورزی در تمامی نقاط دنیا جهت تامین نیاز گیاهان اقدام به تولید انواع مختلف کود آهن کرده اند. و استفاده از این کود سبب می شود تا کیفیت رشد و سلامت در گیاهان افزایش یابد. پس برای اینکه باغداران، و کشاورزان بتوانند بهترین بهره وری را در زمان مصرف از کود آهن داشته باشند، می بایست اطلاعات کافی در رابطه با نمونه، و نحوه مصرف برای هر محصولی را داشته باشند.

قیمت کود سولفات

انواع بسته بندی کود آهن

کودهای آهن در دو نمونه پودری، و مایع می باشد. که نمونه پودری آن در بسته بندی های ۱ و ۵ کیلویی می باشد، که نمونه ۱ کیلویی آن در پک ۱۴ تایی، و نمونه ۵ کیلویی آن در پک ۴ تایی بسته بندی شده است. و کود آهن مایع هم در قوطی های ۱ لیتری قرار داده شده است.

نحوه ارسال کود آهن

کود آهن خریداری شده توسط مشتری در همان روز فاکتور آن صادر شده و به انبار ارجاع داده می شود، و انبار هم در کوتاه ترین زمان ممکن بار را بسته بندی کرده و تحویل باربری می دهد. و در نهایت بار ظرف ۲۴ ساعت به دست مشتری می رسد.

قیمت کود سولفات

منبع : باران کود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا