کود مرغی

قیمت عمده کود مرغی سالنی در شمال

طی چند سال اخیر مصرف کود مرغی سالنی در شمال کشور از رشد بیشتری برخوردار بوده که انواع کود مرغی گوشتی یا سالنی را با قیمت عمده ارزان در بازارهای این خطه می توان یافت.
بهترین نوع کود مرغی از مرغداری هایی به دست می آید که پرورش دهنده مرغ های گوشتی در محیط هایی سالنی هستند. این گونه  مرغ ها در بدن خود نسبت به دیگر مرغ ها  مقدار پروتئین بیشتری دارند در نتیجه تا حدودی فضولات آنها از کیفیت بالاتری برخوردار است.
نژاد این گونه مرغ ها و ماده غذایی که مورد خوراک آنها قرار می گیرد، نوع نگهداری از آن ها و نگهداری از کود مرغی که توسط مرغ های گوشتی تولید می شود و چند علل دیگر از جمله عواملی هستند که بر قیمت عمده و خرده کود مرغی سالنی تأثیرات مهمی را گذاشته است.

قیمت کود مرغی شمال
با توجه به این مسئله که کود مرغی سالنی یا همان گوشتی در سال های اخیر مصرف بالایی را در مناطق شمالی داشته است، در بازارهای سطح شهر هر فروشنده نسبت به تعیین سود خود انواع کود مرغی را به فروش می رسانند. در حالیکه بازارهای پخش معتبر کود مرغی در شهرهای شمالی کشور این قیمت را به ثبات رسانده و بدون در نظر گرفتن سهم سود بیشتر خود، انواع کود مرغی از جمله کود مرغی سالنی را در ارزانترین قیمت ممکن به فروش می رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا