کود مرغی مایع

قیمت روز خرید عمده کود مایع مرغی در بازار

قیمت روز خرید عمده کود مایع مرغی در بازار با توجه به نوسانات بازار و درجه کیفیت آن متفاوت است. کود مرغی مایع، به این دلیل که می توان آن را با  تمامی دستگاه های کود پاش استفاده نمود بسیار پرفروش می باشد.

این محصول توسط گرما وبخار استریل می گردد و هیچ گونه علف هرز و عوامل بیماری زا در آن وجود ندارد. از دیگر فایده های این محصول می توان گفت که: مواد آلی در خاک را زیاد می کند و فعالیت های مفیدی که خاک باید داشته باشد را افزایش می دهد.

قیمت روز عمده کود مایع مرغی مناسب تر از خرید جزئی این محصول می باشد.

قیمت روز خرید عمده کود مایع مرغی در بازار

خریداران عمده کود مرغی از سایت

خریداران عمده کود مرغی از سایتخریداران عمده کود مرغس از ساست بیش تر، کود مرغی برای باغات پسته نیاز دارند. ریختن این کود پای درختان پسته موجب کشتن آفت های درخت و حشرات در خاک می گردد و باعث می شود که درخت پربارتر شود. این محصولات مواد شیمیایی متفاوتی نسبت به دیگر کودهای حیوانی دارد. در کود مرغ مایع مقدار اسید اوریک زیادتر از کود بقیه حیوانات می باشد.

هر منطقه از کشورمان که از این کود استفاده کرده اند از محصولات کشاورزی بسیار خوبی بهره مند شده اند. این کودها با داشتن انواع ریز مغذی ها علف های هرز زمین های کشاورزی را از بین می برند و باعث می شوند که اندازه و وزن محصول درخت بیش تر شود.

 همچنین این محصول در کیسه هایی بسته بندی می گردد که ضد نور می باشند تا برای مدت بیش تری کودها سالم بمانند. شیره کود مرغی مایع سبب اصلاح فعالیت کشت و کار و خاصیت های شیمیائی در خاک می گردد.

ارسال کود مرغی به تمام کشور

ارسال کود مرغی به تمام کشورارسال کود مرغی به تمام کشور توسط شرکت بسته بندی این محصولات، رایگان می باشد. استفاده از کودهای ارگانیک دامی مخصوصا کود مرغی مایع از قدیم مورد توجه کشاورزان و باغداران بوده است.

امروزه با توجه به انواع مشکلات برای کودهای حیوانی دیگراز قبیل هزینه و طرز نگهداری آن ها، اکثرا خرید کود مرغی از مرغداری را ترجیح می دهند. استفاده از این محصول سبب می شود که،  این نوع کودها اثراتشان تا مدت ها در مزارع و در خاک باقی می ماند، بنابراین در هزینه های کشاورزان نیز صرفه جویی می شود. 
همچنین این کودها تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارند و خراب نمی شوند پس می توان آن ها را به صورت عمده تهیه کنید.

خط تولید کود مرغی در کارخانه

خط تولید کود مرغی در کارخانه خط تولید کود مرغی در کارخانه، توسط دستگاه های مکانیزه مجهز می باشد که، علف های هرز و کثیفی های کود را جداسازی کرده و کود مایع تصفیه شده را تولید می کنند.

در مراکز پخش این محصول، عرضه کود مایع ترکیه ای  در سایزهای مختلف وجود دارد. این کودها از فضولات مرغداری ها  در شرایطی خاص و با استفاده از‌ سیستم تخمیر در شرایطی کاملا بهداشتی تبدیل به کود مایع می شوند. انواع کودهای مایع برای صیفی جات ، درختان، درختان انگور و حتی گل های تزیینی کاربرد دارد.

ازاین محصولات همچنین می توانید در سیستم آبیاری قطره ای نیز استفاده نمایید.

بهترین کود مرغی فرآوری شده

بهترین کود مرغی فرآوری شده بهترین کود مرغی فرآوری شده  توسط شرکت های تولید کننده، ارائه کود مرغی بیومیکس می باشد. طی سال های اخیر به دلیل حجم زیاد تولید کود مرغ آن ها را، به نوع مایع تبدیل می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

تحقیقات فراوانی ثابت کرده که کود مرغی پلیت شده 25 کیلو می تواند تولید انرژی داشته باشد. همچنین از این محصولات در خوراک دام ها، به مقدارکمی استفاده می شود.

این شرکت  محصولاتش را، براساس نوع آن و کیفیت آن در سایت های اینترنتی به صورت دسته بندی شده در دید عموم قرار می دهد. شما با سر زدن به این سایت ها تمامی اطلاعات مربوط به این محصولات را مشاهده خواهید کرد.

قیمت نوع ایرانی کود به نسبت نوع خارجی آن، بسیار کمتر است. به همین دلیل است که اکثر افراد نوع ایرانی آن را انتخاب می کنند که قیمتش مناسب تر از بقیه آن ها می باشد.

کود مرغی برای چه مصارفی استفاده می شود؟

کود مرغی برای چه مصارفی استفاده می شود؟

  • کود مرغی برای چه مصارفی استفاده می شود؟ در تولید انرژی و کودهی به باغات و مزارع از این کودها استفاده می شود. برای تولید کود مایع با کیفیت باید به یک سری نکات توجه کرد. ازجمله این نکته ها این است که:
  • این کودها به صورت تازه جمع آوری شوند
  • حتما از مکانی جمع آوری شده باشند ‌که طیور واکسینه شده وسالم بوده باشند
  • در طی حرارت دهی رطوبت آن بیش تر از ۱۵ درصد نشود
  • حاوی مواد خارجی مانند: سنگ و شیشه و دیگر موادها نباشد 

اگر این نکته هایی که ذکر گردید به هنگام تولید رعایت شوند، کود مایع تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می گردند. امروزه صادرات کود مرغی پودری در کشورما، به دلیل مرغوبیت آن به دیگر کشورهای همسایه زیاد است.

لازم به ذکر می باشد که در بیش تر کشورها این محصول تولید می گردد اما، نوع ایرانی آن از کیفیت و مرغوبیت بالاتری به نسبت دیگر کودها برخوردار است. این کودها دارای پتاسیم، فسفر و پروتئین فراوانی هستند که برای درختان و همچنین بوته های صیفی جات بسیار مفید می باشند وباعث می شوند که، محصولات باغی درجه یکی به دست آید. 

شرکت های عمده فروش انواع کود مرغی

شرکت های عمده فروش انواع کود مرغی شرکت های عمده فروش انواع کود مرغی نوع دیگر کودها مثل کود گاوی پوسیده مشهد را هم به فروش می رسانند. در مراکز پخش فروش کودها انواع مختلفی از کودها وحود دارد. شما با مراجعه به این مراکز می توانید با توجه به نوع کود مد نظرتان و مشاوره گرفتن از فروشندگان، بهترین نوعش را انتخاب کنید.

برای این که خاک مزارع از مواد مغذی عاری نگردد به شما توصیه می کنیم که هرساله به زمین های کشاورزیتان از این کودها بدهید تا هم، شاهد رشد بیش تر درختان و هم شاهد برداشت محصولات درجه یک باشید.

لیست قیمت کود هیومیک اسید مایع ده لیتری

لیست قیمت کود هیومیک اسید مایع ده لیتریلیست قیمت کود هیومیک اسید مایع ده لیتری بر روی سایت قرار دارد. این کودها به دو روش صنعتی و طبیعی تولید می شوند که با توجه به روش تولیدشان قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. به طور معمول کودهای مایع از کودهایی که پودر شده هستند از لحاظ قیمتی، قیمت بالاتری دارند ولی در عوض از بازدهی بیش تری برخوردارند.

صنعت کشاورزی، صنعتی می باشد که به شدت به کود احتیاج دارد بنابراین شرکت های تولید انواع کود همچنان پررونق می باشند. در کشورما تعداد شرکت های تولید کننده این محصول محدود می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا